ukens spĂžrsmĂ„l…telefonterror og uteplassen..

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

 

God morgen Norge!

Ny dag, det er torsdag, opplett men med vind.
Vinden har dreiet pÄ nord, og fÞrer til stiv nakke, stiv skulder og stiv hofte


 hehehe
STIV DAME!
Jau jau
.  det er jo ting Ă„ fĂ„ gjort med den saken
.. snart ut pĂ„ morgentur med hundevennen min 😀

Sitter og ser pĂ„ God Morgen Norge – og det lages fĂ„rikĂ„l.
Hmmmm  skal jeg lage det en dag?
Kanskje til vinteren 😀

 

 

I bloggverden ser det slik ut:

 

Plass nr. 25 = AURORA GUDE
Ukens spÞrsmÄl: Trening, Parfyme, Hussalg og Psykolog!

 

 

Plass nr. 55 = QUEENDTHATSME
Telefonterror.

 

og

 

Plass nr. 100 = HEKTAPAINTERIOR
Uteplassen 2019 VS 2020

 

 

 

Jeg svarer gjerne pĂ„ spĂžrsmĂ„l om du har 🙂
Ellers tror jeg ikke sÄ mange lurer pÄ mitt private liv.
Men, Ä gÄ til psykolog er ikke dumt, selv om jeg IKKE har gÄtt til psykolog.
Jeg har andre som lytter til meg nÄr jeg trenger det, og er heldig med det tenker jeg.

 

Jeg svarer aldri pÄ ukjente telefonoppringinger.
Da googler jeg nummeret og ringer heller tilbake
. Om det da er noen jeg kjenner som har ringt.
Det er sykt irriterende med telefonterror – og at de misbruker data og svindler.
SĂ„ det smarteste er Ă„ IKKE svare – google – og heller ringe tilbake 🙂

 

Uteplassen hos meg er sÄ enkel som bare juling.
Jeg sitter sÄ lite ute pÄ terrassen
.
Bare nÄr jeg leser en bok eller slapper av innimellom hagestell og alt annet.
SĂ„ min uteplass har ikke dill og dall av noe slag – og heller ikke planter av alle slag og krukker og oppheng og you name it

Jeg har litt “stash” foran inngangsdþra 🙂

 

Det enkle er ofte det beste!

 

 

#bloggeretopphundre #blogg #blogglisten #blogglistentopphundre #bloggere

8 kommentarer
    1. God formiddag. Enig med deg. Jeg sjekker nummeret og ringer tilbake! FĂ„r sikkert 5 anrop om dagen som jeg mĂ„ blokkere. Uteplassen min er sĂ„nn midt i mellom. Men nĂ„ pĂ„ hĂžsten blir den mer og mer tom ettersom jeg rydder! Jeg sitter mye ute i grunn. Liker det 🙂 Men Ăžnsker meg glass pĂ„ veranda med dĂžrer..Men er dyrt!

      1. Ja jeg blokkerer etter hvert som disse mistenksomme nummer ruller inn….. 🙂 Ja jeg har mye vinduer i stuen og fĂžler jeg sitter pĂ„ en glassveranda Ă„ret rundt – sĂ„ det er kanskje derfor jeg ikke pynter sĂ„ mye ute………

    2. Her googles ogsĂ„ ukjente nr fĂžr det svares. 😉 SĂ„ mye rart nĂ„, og det gjelder ihvertfall slike laange nr. 🙂 HĂ„per kroppen er litt bedre etter tur. Selv sĂ„ er jeg “Ăždelagt” etter trening og butikktur 😉 NĂ„ satte jeg meg likegodt ned. Ha en fin dag! Klem 🙂 <3

    3. Jepp – det enkle er ofte det beste! Her er det heller ikke sĂ„ mye stĂŠsj ute at det gjĂžr noe…. Jeg har tre krukker – nĂ„ med lyng, og litt bord/stoler og et spisebord/benk i et hjĂžrne pĂ„ verandaen! Men sĂ„ er jeg jo sĂ„ innmari lite hjemme…. mest pĂ„ farta med bobil eller pĂ„ annen tur…… Klem <3

    4. jeg skulle fÄ time hos psykolog,men det ble ikke noe av pga korona ,jeg greier meg alikavel :=)
      Noen ganger svarer jeg pÄ telefon,da har endten en taxisjÄfÞr ring eller sykehuset,er det telefonterror merker jeg det fort og legger pÄ
      Jeg har mye i hagen,men neste Ă„r skal jeg ha mye mindre,har ikke helse til Ă„ stelle og passe alt,busker og trĂŠr er det aller beste ,skal investere mer i det :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg