ut på tur og slikt….

 

ONSDAG

Og hadde tenkt meg på en liten fjelltur… men,
valget falt på å dra til Kvalsvika og klippe plen – og det er trim nok i seg selv
Og etter den jobben var ferdig, skinte sola og det var 17 grader ute, og valget falt på vakre Mulevika
Jeg hadde pakket med badeklær – for et bad skulle jeg ha uansett – men hadde jo ikke bestemt meg hvor.

MULEVIKA


Over elva her har jeg gått siden jeg var liten – de somrene det var fint, og vi dro til Mulevika for å bade og nyte sommerdager
Det er slike minner som kommer når man er på kjente trakter
Små føtter som løp over steinene….


Et hjerte av tang og tare…

 


Man blir jo bare så fornøyd når temperaturen i havet er som den er nå

 

 

Det var herlige bølger i dag!


Og litt større bølger…. ikke noe problem å dukke seg her 😀

 

Bare lekkert med saltvann på kroppen
Og så er det turen tilbake til bilen
Som sagt; godt med alt som er gjort 🙂

8 kommentarer

Siste innlegg