vÄr vakre konfirmant..avsluttet med tap.. og

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

God morgen Norge!

 

I skrivende stund er det som fþr her
.
TV2 og God morgen Norge surrer og gÄr, frukosten er halvveis fortÊrt og katten har mjauet seg ut igjen og hunden ligger og sover.
Ute er det blÄ himmel med rosa skjÊr mot Þst, og jeg sitter og funderer pÄ om jeg skal slenge ut noen tepper og gjÞre klart for litt fredagsvask
. det mÄ jo gjÞres, men er ikke helt sikker pÄ om det mÄ gjÞres akkurat i dag.
Har ikke helt bestemt meg


 

I bloggverden er det slik i dag:

 

Plass nr. 25 =NINA SPRELLLEVENDE
VĂ„r vakre konfirmant

 

Plass nr. 55 = NESFOTBALLEN
Team Nes 2 G16 avsluttet med tap

 

og

 

Plass nr. 100 = FANTASTISKTURGLEDE
Eidem til Ervika

 

 

For et par uker siden var jeg i konfirmasjon.
Og jeg er fadder pÄ konfirmanten.
Ser de ikke SÅ ofte, sĂ„ nĂ„r konfirmanten kom i sin flotte sunnmĂžrsbunad, fikk jeg hakeslepp.
For en nydelig jente!
Og det sa jeg til henne ogsÄ.
Og til foreldrene.
OgsÄ kom de to andre jentene inn dÞra, like nydelige som konfirmanten.
Og jeg sa det til de ogsÄ, og til foreldrene.
Og de tar det til seg, og takker.
For en vakker ungdom – og tenk; jeg har ogsĂ„ vĂŠrt konfirmant

Long time ago


 

Fotball..
Ja, jeg sĂ„ landskampen mellom Norge og Romania her om kvelden – og Norge vant 4-0.
Det er det jeg har sett av fotball pÄ en god stund.
Da gutta boys var smÄ og yngre kjÞrte jeg jo til og fra treninger og kamper hele tiden

Det var den gangen


 

Vakre Norge med alle dei flotte turmuligheter.
Fra Nord til SÞr og til Øst og Vest.
Perler pĂ„ ei snor og det er bare Ă„ velge og vrake – oppmerket og gode turstier.

 

 

 

#blogg #blogglisten #bloggeretopphundre #bloggere #blogglistentopphundre

8 kommentarer
    1. god morgen .
      Ja konfirmantane er flotte ,yngste og siste tantejenta vÄr ble ogsÄ konfirmert nÄ ,nydelig bÄde innvendig og utvendig :=)
      OG fotball ,ja tantejenta vÄr som nÄ ble konfirmert er med pÄ landslaget ,hun er en fotballtalent .
      Tur ,i morgen er det Äpning av en ny gapahuk her inne i fjorden ,mulig vi skal gÄ turen og vÊre med pÄ den i morgen :=)

    2. Jeg tenker at alle konfirmanter er vakre for sine foreldre… men noen er enda vakrere – bĂ„de inni og utapĂ„! Jeg kjenner ei sĂ„nn jente – hun konfirmeres om 2 uker….. 🙂 viktig Ă„ fortelle dem det syns jeg ogsĂ„ 🙂 fotball ser jeg lite pĂ„ nĂ„….. dattera mi ser desto mer….. Rosenborg, Sandefjord, ManU – 3 skjermer om kampene gĂ„r samtidig…. jaddaaaa…..! Og Norge er verdens beste tur-land….. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg