vi kan sĂ„ mye… pusse opp – matprat og angst…

 

BLOGGERE TOPP HUNDRE

 

Hei og god morgen!
Vinden rĂžsker i trĂŠrne og skyene kommer fykende over himmelen.

Inne pÄ topp hundre er det ogsÄ fykende forandringer.
Morsomt Ă„ ta titten nedover pĂ„ listen – og i dag er det noen veldig kjente bloggere pĂ„ mine nevnte plasser og noen mindre kjente, men som jeg har vĂŠrt innom fĂžr.

 

 

Plass nr. 25 = KATRINE STENSHJEM
“Spis og spar”
Hun har laget CHIAPUDDING – som er veldig godt.

 

 

Plass nr. 55 = SARAAEMILIEE
Extrem makover – stue.
Rev opp gulvet og la nytt – alene!

 

og

 

Plass nr. 100 = ANN HELEN NYGÅRD

SpĂžrsmĂ„l og svar – angst og behandling.

 

 

Jeg fÞlger Katrine Stenhjem pÄ instagram ogsÄ.
Hun er som meg, glad i Ă„ vĂŠre aktiv, trene ute. Og hun har gode tips til sunne gode ukesmenyer. Jeg plukker opp en del tips fra hennes blogg.
Jeg liker ogsÄ Ä lage lettvint, god og sunn middag, og er glad i vegetar nÄr det har blitt for  mye kjÞtt i perioder.
Men frukosten rokker jeg ikke mye ved – da den er god som gull!
Havregryn med litt sukker og rosiner og lettmelk over.
Og den gode koppen med kaffe og en skvett melk 😀
Perfekt!

Som noen av dere vet, sÄ har jeg pusset opp min stue ogsÄ.
Jeg leide snekkere fordi det var MYE som mĂ„tte gjĂžres – bĂ„de i stue og pĂ„ bad – ang. skifting av vinduer.
Gulvet la jeg for det meste selv, men med litt hjelp av eldste sĂžnn – og snekkere mĂ„tte rette pĂ„ noe fĂžr de listet.
Hun hadde et fint gulv – men fikk da et enda finere gulv, Saraaemiliee 🙂
Vi kan sĂ„ mye – bare vi vil og gĂ„r inn for Ă„ gjĂžre et forsĂžk!!

Angst.
Jeg kjenner noen som har det.
Og jeg kjenner noen som har hatt det.
Angst.
Jeg vet ikke om jeg har hatt det, angst.
Iallefall har det vĂŠrt lettere tilfeller.
Jo jeg tror jeg har hatt det.
Jo, jeg HAR hatt angst.
Og det er sikkert noe som kan komme sigende hos de aller aller fleste.
Redsel for et eller annet.
Noe fra fortid noe fra nÄtid eller tanken om framtid.
Og da er det sÄ godt Ä vite at det er hjelp Ä fÄ!

Ønsker dere alle en fin dag der ute!

 

 

 

#bloggerepÄtoppen #bloggeretopphundre #angst #pusseopp #matprat

10 kommentarer
    1. Chia pudding er det vel bra for kroppen:)
      Makeover ja! Jeg synes du er flink. Jeg er nÄ pÄ en slags makeover:) Rehabilitering av kropp og sjel.
      Angst…jeg vet ikke hva jeg fĂžler for tiden. En blanding av hummer og kanari, tror jeg:)
      Ha en fin dag til deg:)

    2. For et fantastisk flott toppbilde du har fĂ„tt her ♄ Skikkelig stilig 😀
      Fint Ä lese dem som er litt spredd pÄ listen her hos deg.
      Angst ja, jeg har hatt ett angstanfall. Det var helt grusomt, men er mange Ă„r siden nĂ„. Ellers vil jeg ikke si jeg har angst. Det var den ene gangen. Og jeg tok en avgjĂžrelse om at det var sĂ„ ubehagelig at det vil jeg ikke oppleve igjen. HĂ„per det holder stikk 🙂
      Jeg har vĂŠrt veldig dĂ„rlig noen dager nĂ„, sĂ„ har ikke fĂ„tt lest sĂ„ mye her. Kjekt Ă„ kikke innom hos deg igjen. Ha en herlig dag ♄ Klem

      1. Takk for at du ser innom meg 🙂 Og hĂ„per formen bedrer seg. Ja nĂ„ mĂ„tte jeg ordne toppbildet mitt tenkte jeg 😀 Tusen takk for det! Angst ser ikke bra ut nei – jeg kjenner de som har det……….. God mandag til deg og god bedring <3 klem

    3. Havregryn med kanel, rosiner og melk her ogsĂ„, i maaaange Ă„r😍👍

      Angst har jeg aldri opplevd Ä fÄ, men kjenner flere som sliter med det i perioder. MÄ fÞles helt grusomt.

      Oppussing? Veldig god pĂ„ Ă„ fĂ„ andre til Ă„ pusse opp for meg😅 Jeg kan svinge malekosten, da. Det er gĂžy 😄

    4. Morsom lesing – og jeg blir frista til Ă„ gĂ„ inn og lese de forskjellige…. tĂžft Ă„ legge gulv sjĂžl, jeg har lyst til det jeg ogsĂ„… har jo gjort det sammen med Ivar for ikke lenge siden, sĂ„….. middagen min har blitt havregrĂžt alltid….. sĂ„ det er et must! Angst – har jeg heldigvis kommet ut av – med hjelp fra legen og noen gode venner! Klem <3

      1. HavregrĂžt er jo bare lekkert 🙂 Det er min frukost – bare ikke i grĂžtform 😀 Det er sĂ„ godt nĂ„r man kommer seg ut av angst <3 God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg