vi te det so det kjeme…

🐣Skjærtorsdag🐣

I nattens mulm og mørke såg det slik ut

Så klarner det sakte men sikkert 🌼

“vi te det so det kjeme”

Altså; vi tar det som det kommer 😅

 

Og det klarner enda mer, det ser ut til å bli tur til Hasundhornet 🚶‍♀️‍➡️🏃‍♂️‍➡️

Og Maria og Nala vil også være med!
Så koselig med påskegjester fra Oslo 🙂  (datter til C)

 

HASUNDHORNET I PÅSKESOL


Nala går for det meste uten bånd når det er mulig, og hun er bare så flink!


Oppe!
Herlig rett og slett 😀
Mye folk var det også

Så var det noen som tilbød seg å ta bilde av oss, og det takker jeg ikke nei til!
Tusen takk til den det gjaldt!
Og tusen takk til oss som klarte komme oss opp,
på tur sammen 🙂
Familie – ja på en måte – jeg er superglad i allefall – og takknemlig 🙏


Fininger

fotograf MS

 


fotograf CS

 

💛🌼💛

Og mens jeg sitter her og lager innlegget – flyr det en ørn forbi i min synsvinkel, og jeg må reise meg opp og gå til vinduet – der svever den mot sentrum
Det er ettermiddag, stille, akkurat slik det skal være, selv om det høres snorkelyder et sted fra…
Hvile….

☺️

 

Stå deg vel –
og ta vare på sekundene, minuttene og timene

 

8 kommentarer
      1. Huff da med det regnet…. det regnet i natt her også… men det regnes liksom ikke for det er ok når det regner om natta 😀 Håper sola titter frem hos deg, Margrethe! klems

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg