bank i bordet

 

 

Otrivin 
Bisolvon
IngefĂŚr/SolbĂŚrsaft
Sitronvann
Ibux
Paracet
Repsil

You name it………….. snyt snyt

Yepp…

Så hjalp det ikke lenger med “bank i bordet” når noen snakket om forkjøling og influensa…..
Den kom snikende.
Men…
Jeg har egentlig ikke feber….. og er oppegående.
Men, har mista stemmen.
I gĂĽr pĂĽ bilturen med moderen til Stryn, var stemmen helt utslitt.
Du kan tenke deg, moderen pü din høyre side, og hennes høreapparat finnes BARE pü HENNES høyre side.
Så jeg satt og pratet til  venstre øre som ikke har høreapparat, og hun hørte bare halve setninger………….
Sta som hun er, mener hun at det blir for mye LYD med TO høreapparater.
Man venner seg til det meste, og hun SKAL absolutt høre bare pü ett øre.
Hører nok hun……
Man KAN bli sint, og frustrert, som jeg blir……
Når hun nikker og sier ja, og jeg spør HVA hun sa ja til…
Og hun mü medgi hun IKKE hørte hva jeg sa.
Og mitt stemmeleie er nesten i skingrende modus….

Og der satt jeg med min sĂĽre hals og tygde Repsils og stemmen var som et dĂĽrlig sagbruk.
Gud, jeg var sliten i gĂĽr nĂĽr turen var over.
Og halsen tetnet egentlig bare til når alt blei stilt……
Jaja
Litt lettere i dag.
Er vel pĂĽ retur.
Men, det mĂĽ jeg si.
Spysyken og snørrete nese/bihule og tung for brystet med sür hals er kanskje det vÌrste jeg kan fü av slike smittsomme greier.
Liker ikke – og har unngått det til nå….
“bank i bordet”
 

 

 

 

 

 

 

 

#bankibordet #forkjøling #otrivin #tettnese #hoste #halsvondt #repsil #tunghørt #sagbruk #blogg #1april #april #littavhvert

18 kommentarer

Siste innlegg