brenne bĂĽl – siste dagen

 

Tenk at det er det da, siste dagen i februar
SĂĽ er enda en mĂĽned i det nye ĂĽret snart historie

En tur ut til FLØ midt pü dagen
Nyte sola som er fremme og skinner sĂĽ flott

Nür en stein møter deg,
og kan vĂŚre det du vil den skal vĂŚre
– sur eller blid –
bare ved å snu på den 🙂


Et lys blir tent – men vinden blåste det ut

 

Bålet brenner 🙂

 


Kaffe og scones – bare lekkert ute i naturen

 

Det smelter unna nĂĽ i sola

 

 

Stü deg vel inn i resten av lørdagen,
der du er

mens vi venter pĂĽ vĂĽren

Bloggeren Utifriluft sin helgeutfordring:

Mens vi venter pĂĽ vĂĽren

Og da blei min løsning dette:

Morgenbad på Osnessanden i dag – i godt lag med Ruth-Linda

🏊

4 grader i sjøen i dag
Forfriskende og energigivende rett og slett!

Takk for badet!

Vi er et hakk nĂŚrmere vĂĽren

Det er jo siste dagen i februar allerede – tenke seg til  💚

Og mens vi venter – går hurtigruta sin vanlige rute  🚢

 

 

Lag deg en fin fin lørdag der du er 🩷

 

tur og bad og juice

 

Noen skritt i dag ogsĂĽ

Det er godt å kjenne på at kroppen er nogen lunde med 😀

 

Isen smelter

 

 

Noen hjerter dukker opp

 

I dag blei det en dupp i havet ved Ivarstranda
Pluss 7 grader på land – og ikke noe mer i sjøen
Kaldt, friskt og godt!


Regnbuen langt der ute

 

SĂĽ er det juice til frokost i dag

Jeg har til i morgen tidlig også – og kanskje Mr C vil ha et glass – hvem vet?

StĂĽ deg vel videre inn mot helga

fjella

 

 

frĂĽ dei mjuke dalar til dei skarpaste tindar
fjella
dei leikar seg i mindre og større bakkar
til dei høgste toppar
og dei brattaste og vakraste tindar
fjella
kastar lange skyggar ned i dalar og ut over vatn og sjø
sola klyv opp og ned mellom kvasse blad
leikar seg over bakkar og lange dalstrøk
fjella
dei ligg der og berre ventar pĂĽ deg
at du skal ta dine fyrste steg mot alt det spektakulĂŚre
høgt eller lavt
fjella ligg der og fører an
til fjord og fjøre
forlokkande og utfordrande
fjella
der sky og tĂĽke lagar mystikk og dramatikk
heilt inntil vinden sveipar over med eit vagt drag
og sola klatrar oppover og forbi skylaget
dĂĽ glitrar det vakkert frĂĽ bakke til topp
eit steg framom det andre
mot det spektakulĂŚre
mot det grenselause
mot fjella og forbi

 

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
21. januar 2026

 

 


#tankerblirtilord #etdiktomdagen #minedikt

paint

Eg forsvinn sakte men sikkert ut i ingenmannsland
Kua ser seg sjølv gü i oppløysing, sakte men sikkert
Fargane forsvinn
Glimtet i auge forsvinn
Mens alt utanfrü ser ut til ü gü sin vante gang, holder kua pü ü miste seg sjølv
Til kva?
BlĂĽtonen stiger sakte men sikkert mot himmelen
Ingen fekk det med seg….

pĂĽ pinnene

Pinner nr 3 og 4
Str M

 

Bolen er ferdig

Og armene er kommet pĂĽ pinne
Men, mønsteret sier at etter vrangbrod skal det økes til det dobbelte – også skal det ikke økes mer på lengden  – bare strikke – men da blir armen så vid helt nede ved vrangborden – så det rekte jeg opp og endret til å øke 2 masker hver 4. omgang oppover – da blir det en smal start og videre etter hvert – det var Mr C enig i når jeg viste frem slik det var fra oppskriften sin side


Begge vrangborder er ferdige og den siste ligger bare og venter på å bli strikket likeens som den første 😀

 

Armene er på  –
og bolen skal strikkes med rundfelling står det –
men jeg synes det er finere med raglan –
sĂĽ da blir det heller det

 

SĂĽ er den ferdig!


Blir en helt ok bĂĽtgenser til vĂĽren og sommeren dette

Kunne nok strikket med rundfelling – men la gå – jeg valgte raglan-felling – og er fornøyd med det
Det er jo “bare en genser”

du skulle byrja for lenge sidan

 

 

 

Ein gong var, noko anna vart,
og har vorte
Men det er ikkje slutt med det
Det er ĂĽr igjen ĂĽ ta av
Du anar at ting skjer
Du ser og føler det
Til ĂĽrs komen
Alder er berre eit tal seiast det rundt deg
Du er einig i det
Men det er der, bĂĽde talet og alderen
Du ser det, kjenner det pĂĽ kroppen
Styrken er ikkje sĂĽ bra lenger
Uthaldenheita, kvar er den
Ogsü ser du deg sjølv, slik som alle andre ogsü heilt sikkert ser deg
Og,
i eit lite augneblink blir du redd

 

Du er dèr ja…..
SĂĽ langt komen
Tida er snart forbi
Ikkje ĂĽr og dagar, enno
Men, den tida, utan ei bekymring
I alle fall ikkje bekymra for eige spegelbilete, for litt sidan
Du ser og ser
Slik er det med den saka
Optimistisk tek du pĂĽ ansiktsmaska og augemaska
Det mĂĽ dĂĽ vĂŚre godt for noko
Vitaminane og mineralane, medisinane og kremane
Du skulle byrja for lenge sidan
Men det er vel aldri for seint

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
20. januar 2026

 

 

 

#tankerblirtilord #etdiktomdagen #minedikt

den tok kaka

 

Ei runde i vind og regn
Det har blitt is-fritt på fortau her og der – og det er ok å ta en runde uten brodder

 

Et fotomotiv fra rennende elver opp pĂĽ,
og under snø –
som smelter unna

Sü tror jeg at snøen har en hard skorpe,
og tråkker ut for å få bedre sikt –
og gür rett og slett igjennom snølaget,
og har vann og snø til nesten opp under kneet
Det tok kaka der og da –
og var jeg ikke våt fra før av –
sĂĽ rant det inn i joggeskoen der og da

Jepsipepsi – og bildet fikk jeg jo selvfølgelig


Det er jo ganske bart her og der…

 

 

En god luftetur med noen tusen skritt gjør susen

 

Lag deg en god dag videre, der du er!

blodbeger

Skulle ikke – men blei for frista – så da blei det å prøve lykka med blodbegerfrø igjen i år da

Men, ingenting skjer – og da er den saken grei også