torsdag

Og en tur med hunden i bÄde opplett og IKKE opplett formiddags-vÚr.

Vi gÄr inn gjennom stranda.

Sau passer sine voksne lamb og tramper i veien nÄr vi nÊrmer oss, og jeg tror ikke jeg liker sau lenger.
For de vil rett og slett stange bÄde hund og menneske ned.

Men men
.. vi overlevde turen!


Dei fulgte rett og slett etter meg og hunden 🙁
Veldig brysk/sint mor som passet pĂ„ sine ” smĂ„ lamb”  :/


Enda til en mÄse som skit



.


Vi er tilbake i bygda og nyslĂ„tt gress – herlig lukt
.. siger mot meg og fĂžrer meg tilbake til 1970 tallet og de glade barneĂ„r 🙂
Sukk



Minner <3

SĂ„ gjekk dagen til shopping og greier

.
Pakker litt

Koffert

Kanskje det blir ut pÄ tur
.
Planen er lagt
.


SÄ har jeg kommet meg til Ä se pÄ sesong 6 her.
Dette er en knallgod serie pĂ„ Netflix 😀

Take care!

 

 

 

#sau #lamb #natur #kufelle #regn #torsdag #sommer #august #hobbyfotografering #foto #bilderpÄblogg

 

16 kommentarer
    1. Lekre bilder, men fryktelig skumle sauer der du bor da…. hmmm….. jaja, de vil vel vokte sine smĂ„ for skumlinger som mennesker og hund……. klem <3

    2. Flott tur, tusen takk 🙂 Ja sauer er normalt Ă„lreite dyr, men de passer pĂ„ sine 🙂 Vi var ute pĂ„ en liten sykkeltur idag og traff pĂ„ en lĂžs hund, en husky. Den snudde og begynte Ă„ fĂžlge etter madammen. Hun ble redd og satte i et hyl. Hunden brĂ„stoppa og satt der og sĂ„ etter oss. Jeg mĂ„tte le.. men frykt skal man ikke le av. NĂ„ ble jeg litt spent her.. har jo pakket i koffert i dag selv jo. I morgen stikker vi av til SkellefteĂ„ i noen dager 🙂 Men venter med Ă„ Ăžnske deg god tur .. eller kan jo gjĂžre det forsĂ„vidt. Ut pĂ„ tur drar du jo uansett.. med eller uten koffert 🙂

    3. dedicat: Ja redsle skal man ikke kimse med 🙂 Da vil jeg Ăžnske deg og madammen god tur dit dere skal 🙂 Og ja jeg skal pĂ„ litt ferie og kommer nok til Ă„ treffe kjekke folk – gleder meeg!! klem

    4. fruensvilje.blogg .no: Ja det er alltid godt Ă„ komme seg vekk 🙂 Det er sĂ„ godt nĂ„r man vet at det ikke venter halvferdig arbeid hjemme…………….. da kan man dra med god samvittighet 🙂

    5. Margrethe: Ja jeg liker de ikke nĂ„r de sikter seg inn pĂ„ oss for rett og slett stange oss ned…… Det har skjedd en gang fĂžr, at Leia har blitt stanget ned. De forsvarer lamba sine,,,,,,,,,, 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg