Â
Â
noko ligg i bakhodet og summar
ein tone
sakte men sikkert smyg den seg pĂĽ
og brĂĽtt hugsar du
eit smil er pĂĽ veg over andletet
og augene strĂĽlar opp
songen
Â
Â
Mette Josteinsdatter kvalsvik
mai 2026
Â
Â
#tankerblirtilord #etdiktomdagen #minedikt
4 kommentarer




Den teksten minner om en gang Bestisen og jeg gikk hjem fra byen en sen nattetime. NĂĽr vi begynte pĂĽ ferden snakket vi om en sang vil hadde hørt mye pĂĽ, men vi husket ikke hvem som sang den eller hvordan den gikk. Innen vi kom hjem ut pĂĽ natten en gang kunne vi synge hele sangen đď¸đś
Ă h sĂĽ herlig!
SĂĽ fint skrevet đ Ser det for meg!
Tusen takk!