songen

 

 

noko ligg i bakhodet og summar
ein tone
sakte men sikkert smyg den seg pĂĽ
og brĂĽtt hugsar du
eit smil er pĂĽ veg over andletet
og augene strĂĽlar opp
songen

 

 

Mette Josteinsdatter kvalsvik
mai 2026

 

 

#tankerblirtilord #etdiktomdagen #minedikt

4 kommentarer

    1. Den teksten minner om en gang Bestisen og jeg gikk hjem fra byen en sen nattetime. Når vi begynte på ferden snakket vi om en sang vil hadde hørt mye på, men vi husket ikke hvem som sang den eller hvordan den gikk. Innen vi kom hjem ut på natten en gang kunne vi synge hele sangen 🎙️🎶

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg