Mellom nattevakter og man føler seg som et murmeldyr đ
Hehehehe
PĂĽ vei til jobb i gĂĽr kveld slo tanken meg plutseligâŚâŚâŚâŚ.. Gud sĂĽ heldige vi er!
Ja, pga dette fantastiske vĂŚret som vedvarer og vedvarer.
Det gjør hverdagen sü lys for de fleste.
Selv er jeg hverken vÌr-syk eller negativt innstillt til mørketiden eller noe.
Jeg tar det som kommer og lever i det â og nyter hver mĂĽned med sine utspring.
VĂŚret er fantastisk stabilt og nĂĽr man drar hjem fra jobb fredag morgen til
fantastiske farger i en begynnende soloppgangâŚâŚâŚâŚ
Et sĂĽ vakkert lys!
Da er det bare lekkert rett og slett đ
Da kan man ikke bli lei seg over ĂĽ mĂĽtte gĂĽ og legge seg heller â i slik fint ver.
For jeg har hatt anledning ü nyte mange slike dager før jobbehelg og mange vakter nÌrmet seg.
Ănsker dere en flotters fredag og ei lekker helg!
Â
Â
Â
#fredag #morgen #soloppgang #fotoglede #foto #naturbilde #hobbyfotograf #lysoverbygda #vakkertlys #bygda



Vi er visst velsignet med det samme vĂŚret. Lykke til med nattevakter og jobb og riktig god helg. Passer kanskje ikke helt sammen det der.. men satser pĂĽ det đ
đ Joda – trenger god helg ønsker inn i en lang natevaktshelg đ Snart ferdig nĂĽ!!! klem
Slike morgenstunder er gull verdt! Og som du sier, om man kanskje ikke har lyst til ĂĽ sove bort slike flotte dager, sĂĽ er det flott at du ogsĂĽ fĂĽr mange flotte dager nĂĽr du har kveldsvakter etc.
Nydelig bilde! đ Klem <3
đ
vakkert,ja der ute ved havet viser himmelen virkelig hvor vakkert det er :=)
Ja vi er heldige som bor her ute selv om det kan vĂŚre verhardt til tider………..