sĂĽ vakkert lys

Mellom nattevakter og man føler seg som et murmeldyr 😀

Hehehehe

På vei til jobb i går kveld slo tanken meg plutselig………….. Gud så heldige vi er!
Ja, pga dette fantastiske vĂŚret som vedvarer og vedvarer.
Det gjør hverdagen sü lys for de fleste.
Selv er jeg hverken vÌr-syk eller negativt innstillt til mørketiden eller noe.
Jeg tar det som kommer og lever i det  – og nyter hver måned med sine utspring.

VĂŚret er fantastisk stabilt og nĂĽr man drar hjem fra jobb fredag morgen til
fantastiske farger i en begynnende soloppgang…………
Et sĂĽ vakkert lys!
Da er det bare lekkert rett og slett 🙂

Da kan man ikke bli lei seg over å måtte gå og legge seg heller  – i slik fint ver.
For jeg har hatt anledning ü nyte mange slike dager før jobbehelg og mange vakter nÌrmet seg.

Ønsker dere en flotters fredag og ei lekker helg!

 

 

 

#fredag #morgen #soloppgang #fotoglede #foto #naturbilde #hobbyfotograf #lysoverbygda #vakkertlys #bygda

6 kommentarer

    1. Vi er visst velsignet med det samme været. Lykke til med nattevakter og jobb og riktig god helg. Passer kanskje ikke helt sammen det der.. men satser på det 😀

    2. Slike morgenstunder er gull verdt! Og som du sier, om man kanskje ikke har lyst til ĂĽ sove bort slike flotte dager, sĂĽ er det flott at du ogsĂĽ fĂĽr mange flotte dager nĂĽr du har kveldsvakter etc.
      Nydelig bilde! 🙂 Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg