Ä vri pÄ ting

 

 


TANKESPINN

 

Det er litt merkelig – at noen alltid mĂ„ VRI pĂ„ ting.
VRI pÄ det du sier.

Og det er da en tenker; er det meg det er noe galt med?

Eller?

Det er merkelig at det skal kveruleres pÄ de minste ting.

Som om det som blir sagt, ikke stemmer.
For det er det som mottaker sier tilbake – er det som er rett.

Mottaker vet bedre, mottaker har fÄtt vite det fÞrst, mottaker har rett.

Jeg tror kanskje at noen bare er slik


..

Kanskje er JEG ogsÄ slik?

Kanskje




Men jeg blir bĂ„de lei og irritert nĂ„r JEG opplever dette – til stadighet.

 

 

“Er du frisk nĂ„?
Ja, altsÄ, frisk i ryggen?
Ja, fordi du var pĂ„ fjellet i gĂ„r ogsÄ .”

“Lþp du hele vegen du?
For jeg mĂ„tte stoppe MANGE ganger opp her

”

“Jeg har jo ikke kondis og synes det er tungt Ă„ gĂ„ – mens du
”

“PĂ„standen om at ; da kjenner du ikke vedkommende, nĂ„r du kan si noe slikt

.”

 

Og jeg svarer at JEG har kondis og JEG gĂ„r mye i fjellet.  Og hvor mange ganger skal jeg si at; JEG  blir ikke FRISK noen gang – men holder meg stabilt bra – og kondis kan jobbes opp – og det er bare en selv som kan gjĂžre noe med det – og at JEG gĂ„r uansett – fordi det er det JEG mĂ„ gjĂžre for meg selv – og man klarer mer enn man tror. Trening er medisin! Trening er viktig!

“og svaret er; ja det vet ikke jeg- det er jeg ikke sikker pĂ„â€
“Det tror jeg ikke – ikke for alle”
“Tror ikke jeg hadde klart det”

“BlĂ„ste det mer i gĂ„r?
Jeg synes det blĂ„ser mere i dag – i gĂ„r var det jo helt vindstille der og der


.
Åh
. jaja  jeg synes HER blĂ„ser mere enn i gĂ„r
..”

 

 

NÄr JEG sier at det blÄste enormt i gÄr

Dette med Ă„ forsvare det man sier HELE tiden.

Jeg blir egentlig litt tom i hodet av slikt.

Noen vet bedre HELE tiden.
Noen vet det du vet FØR deg – og det var ikke helt slik som JEG sa at det er.

Noen mener noe helt annet  – og det er totalt greit – for vi kan ikke alle mene det samme 🙂
Men, det er det med at det ALLTID er slik.

Jeg er ikke flink Ă„ takle slikt jeg


. tror jeg 🙂

ForstÄr du hva jeg mener?

 

 

😀

 

 

 

GOD MANDAG!

 

#tomihodet #kverulere #mandag #ÄvripÄting #tankespinn

6 kommentarer
    1. Ja jeg skjĂžnner hva du mener 🙂 Og jeg vet , ikke for egen del, men min kone – hvordan det kan vĂŠre. Det skulle vĂŠrt mulig Ă„ gi sĂ„nne folk en vaksine! Vaksinert de for Ă„ bry seg om hva de slett ikke har forutsetninger for Ă„ ha en mening om. Dessverre sĂ„ har det ikke blitt det spĂžtt bedre siden min kjĂŠre mĂ„tte gi tapt og bli ufĂžr for masser av Ă„r siden, Heller mye verre. Jeg har en enorm sympati for dere som sliter med “usynlige” helseplager. Og jeg har en enorm respekt for mĂ„ten du takler det pĂ„. Din stĂ„pĂ„vilje til alle tider og i alt slags vĂŠr, er beundringsverdig. Du er i jobb, har flotte fritidsaktiviteter. La for all del ikke ”sjalusiens gift” feste seg i deg. Det har de som sprer slike tanker og synspunkter slett ikke fortjent Ă„ fĂ„ merke!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg