ĂĽrets korteste dag……

VINTERSOLVERV

 

Dagen før dagen før dagen 😀

Og det er ĂĽrets KORTESTE DAG!

 

 

 

Jepsipepsi – og jeg har aldri feiret denne dagen før………
men kanskje det er på tide å begynne med en slik tradisjon også…….

Men… da må jeg først og fremst ha fri!

Jeg er mellom siste nattevakt nå – og da er det jo på en måte fint at denne dagen er den korteste da 🙂
Siste nattevakten i 2019 😀

Og hund og menneske MÅ ut på en aldri så liten luftetur, uansett kort eller lang dag.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

GOD SØNDAG!

 

 

 

 

#vintersolverv #wikipedia #üretskortestedag #søndag #dagenførdagenførdagen #22desember #desember #ventetid #nüerdetsnartjul #solverv

10 kommentarer
    1. Flotte dere i flott natur 😀 Håper siste nattevakt går som smurt. Vi var faktisk innom Sykehjemmet her i går, med en liten blomst. En hyggelig stund med kaffe og latter og kos med flere beboere. Mamma er jo ikke der lenger, men gjør faktisk godt å ta en tur innom likevel 🙂 Takk for enda et flott innlegg, beundrer måten du tar bilder på av deg og dyra dine, ikke minst sammen 🙂 Nyt kvelden 🙂

    2. aldrig feiret denne dagen jeg heller har liksom ikke tenkt over den,men er det den korteste sü er det supert,da für jeg fortere av gipsen som gjør meg litt smügal innimellom hi hi ,blir deilig i morgen ü kvitte seg med den og att jeg kan bevege foten pü bakken igjen :=) ha en fin nattevakt da

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg