gamal..

 

Får brått panikktankar
Det knyter seg i brystet
Er på veg i ei ukjent retning
Inn i det vanskeligaste?
Alderdomen… det sig på
Gamal…?
Ikkje enno, men..

Det føles brått vanskeligare
Det var ikkje det før, vanskelig?
Då heile livet låg framom og tankar ikkje dvelte ved framtida
Så lenge til!
Notida for tiår tilbake var “her og no”-følelsen
Bekymringar for framtida låg på andre ting
Arbeid, familie, venner, kjærestar, økonomi osv
Framtida var ei evigheit til

Sjå på det som noko fint
Erfaringane står i kø
Tenk på alt vi veit i dag
Det vi ikkje visste då, ja det veit vi betre no
Bekymringane vi ikkje hadde då, har komt sigande på i dag
Gamal – ikkje heilt der enno..
Men følelsen av at noko skjer, er der

Gamal – det er når ein har passert 90?
Det er lenge til!
Ung til sinns i ein aldrande kropp
Vi er der vi er – uansett – på veg
Vi kjem etter
Det gjeld å ikkje dvele ved det – men stå i det og leve livet
Men kva skal det bli av mèg når èg ikkje klarar meir
Er det plass då?
Er det plass til oss?

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
29.01.2023

 

 

#minedikt #tankerblirtilord #etdiktomdagen

6 kommentarer
    1. Jeg tenker også slike tanker….
      Prøver å ikke fokusere mye på alderdommen…tja jeg føler meg allerede gammel nå allerede med begrenset bevegeligheten og utmattelsen:)
      Men leve livet som vi har fått tildelt:)

    2. Det blir litt slike tanker ba.. Senest i dag når jeg kravlet meg opp etter å ha laget engel I snøen 🙈😂
      Måtte le litt av meg selv, og tenkte…jaja, du begynner å bli litt eldre…Men ikke gammel vel 😁☺️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg