holdt pĂ„ Ă„ … bildedryss

ROTARYSTIEN PÅ HAREID
og hele MINUS 8 grader
jadda det er da ingenting
 men kaldt nok det 😀

Vakker kunst fra naturens side
Kaldt er det, men du verden sÄ vakkert

Frost og is og snĂž om en annen i alle slags mĂžnster
Og slikt blir det bilder av
Endatil drÄper som har frosset hengende

Velkommen inn til frostrose-turen der jeg til slutt ikke hadde sÄ mye fÞlelse igjen fra livet og ned
 skulle selvfÞlgelig ut i en grÞft og ta et bilde like fÞr jeg kom til bilen,
sklei og holdt pÄ Ä tisse pÄ meg

og kanskje gjorde jeg det ogsÄ .
Vel fremme ved bilen, fÄr jeg ikke lÄst den opp fordi det er sÄ isende kaldt og nÞkkelen har frosset
(batteriet gir ikke signal)

.litt slik panikkk-tilstand i hodet der og da
  mĂ„ pĂ„ do!
PrÞver varme nÞkkelen,  mens jeg kikker meg rundt i frostlandet,
om det er en plass Ă„ huke seg ned for Ă„ lata vannet
.
FĂ„r ikke opp bilen,
og ringer eldste sÞnn bare for Ä gjÞre noe, men han er pÄ Runde og paraglider

C er pÄ jobb

Sier til eldste sĂžnn at kanskje jeg skulle hatt ekstranĂžkkelen som henger hjemme nĂ„ – sĂ„ jeg kan lĂ„se opp pĂ„ “gamlemĂ„ten” – om du forstĂ„r
.
men til slutt har jeg fĂ„tt varmet nĂžkkelen sĂ„ bilen Ă„pner seg –
og jeg kommer meg hjem og rett pÄ do!
JUBEL!

Og i det jeg kommer inn hjemme, kommer jeg pĂ„ at det “bare” er Ă„ Ă„pne selve nĂžkkelen –
og da er det nĂžkkel inne i nĂžkkelen – om du forstĂ„r 😀


Tror jeg dauder

Det er om Ă„ gjĂžre Ă„ krisemaksimere

Jeg har altsÄ nÞkkel i nÞkkelen med meg alltid!
Jepsipepsi!

 

Her kommer bildedrysset 😀


Det var sĂ„ vakkert dette treet – nedenfra og opp 🙂

 


Litt anonym kunst i den tykke isen


 


Det er litt slik “frossen jord”

Jepsi!
Det var dagens morsomheter ute i frosten

😀

StĂ„ deg vel ✚

6 kommentarer
    1. Helt fantastiske bilder, Mette! Men jeg mĂ„tte jo le – det er jo sĂ„Ă„Ă„ hĂ„plĂžst nĂ„r en mĂ„ sĂ„ tisse……….! Det med nĂžkkelen kunne skjedd den beste (og det gjorde det jo)! Godt du rakk hjem! Klemmer <3

    2. Hahaha! Typisk nĂžkkelhistorie som liksĂ„godt kunne skjedd meg, for Ă„ si det sĂ„nn! Is og snĂž er som regel veldig fotogene 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg