lykka er komplett….

 

 

Fornærmet hund???
Hun var i allefall lykkelig over å kunne hoppe inn i bilen etter hele 11 dager på kennel 😀
Og da er lykka komplett!
Hunden Leia er tilbake hos matmor <3

 

Det er en varm mandag – men hund og menneske trenger en tur sammen 🙂
En tur oppover!
Så da starter vi med å gå til Golleneset fyr og deretter oppstigningen til Okla.

 

 

Svetten renner – men dette liker vi!
I allefall jeg 😀
Trening i oppoverbakke og kjenne at lunger og muskler arbeider er bare lekkert…

 

 

Men det er tungt.
Veldig tungt.
Dette som har vært som en lek – og egentlig hele fjellet i en jafs… var veldig krevende plutselig.
Og vel oppe, er det følelse av å måtte kaste opp…
Kondisen er bånn i bøtta, og høyre foten takler ikke presset…. en nummen fot vil liksom svikte litt…
(min nye diagnose : RADIKULOPATI)

Altså, min høyre fot…. Så ikke helt greit dette her…. men TUR og TRENING blir det 😀

 

 

 

 

LYKKA ER KOMPLETT!

 

Så må bare helsa komme haltende etter så godt den kan og gjerne passere meg på et tidspunkt – slik at den er foran meg eller oppe på siden av meg 😀

 

 

#lykkaerkomplett #hundenLeia #Leia #hundeliv #utetid #tur #utpåturaldrirus #okla #sommer #varmt #mestringsfølelse #radikulopati #minhelse #trening #glede #smerte #revmatisme #fibromyalgi

15 kommentarer
    1. Her stråler gleda ut av innlegget over møtet med to bestevenner. Endelig, endelig! Men ikke artig å lese om ny diagnose. Men jeg syns du er FLINK, skal prøve å herme – litt. Og været…helt nydelig både der og her, vil det skal vare leeenge.

      1. Akkurat nå reiner det ute – og det er helt greit, fordi her er så tørt😅
        Ja vi må bare kjempe på så godt vi kan 😊
        Tusen takk 🤗

    2. Så godt å få Leia hjem igjen – for begge to! Og for en tur dere fikk! Får virkelig håpe helsa tar igjen vilja – du fortjener å sprette rundt! God klem <3

    3. Så flott å se dere gjenforent og på kjente stier. 🤗 Håper bare helsa kommer på rett kjøl så snart som mulig. Sender gode tanker og ønsker lykke til. 🤗 klem

          1. Blir sykemeldt fremover og omplassert ang arbeid…. hvordan nå det blir i kommunen… vi får se. Jeg er ikke så mye arbeidsfør for tiden….

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg