og sola skinner

Karantenen fortsetter – og jeg føler meg nesten som en forbryter når jeg skynder meg ut i håp om å ikke treffe NOEN ute på tur.

Sola skinner fra blå himmel og jeg skal gå til

 

YTSTEVIKA

Titt tei – kan det ligne på et ansikt som titter frem her?

 

 

Herlig å kjenne sola varme!

 


Skarven sitter og soler seg

 

 

Og vi soler oss litt også………

 

 

 

 

 

Mange spennende fargerike ting og tang å se og finne blant stein i Ytstevika.
Flotte fargerike steiner og dessverre – mye plast……………
Men men – det kommer inn med storbåra og legger seg her i steinene…

 

 

 

 

 

 

 

Fin dag for bruk av #kvinakofte

 

 

 

 

 

 

En herlig tur for hund og menneske – også var det å skynde seg hjem……….
For det er en gang slik at jeg føler jeg gjør noe ulovlig ved å gå tur med hunden – når jeg er i karantene….

Men – krysser fingre for at karantenen snart er over for meg <3

 

STÅ DEG VEL!

 

 

 

#hund #luftehund #ytstevika #måutselvomkarantene #luftehund #natur #selfie #fotoglede #lørdag #karantene #solavarmer #hobbyfotograf #utetid #skarven #kusymre #detervåruansett #vår #utpåturaldrisur #stådegvel

8 kommentarer
    1. Ut må man jo, og i hvert fall når du har hund. Ikke føl det ille, for jeg er sikker på at du er forsiktig. Håper du snart er fri igjen. Klemsiklem:)

    2. Det så helt innafor det der 🙂 Mange flotte bilder, nesten uavhengig av at det er mye som ikke skulle vært der 😀 Lykke til videre i karantene tida.. og tvi,, tvi 😀 God lørdag 🙂

    3. Nydelige bilder! 🙂 Tror finværet vi hadde hele forrige uke har flytta opp til deg. Jeg er ikke i karantene, men føler meg som en forbryter jeg også, bare jeg går utforbi min egen inngangsdør … blir spennende å høre hvordan tiltakene for det ganske land blir fremover i dag. Håper du får svar på prøven snart. Sykt lang tid dette tok da!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg