pĂĽ det tredje MÅ det skje…..

URKEEGGA

06.09.2018
26. juni 2019

Og pĂĽ det TREDJE skal det skje!


Over her,
er turene over urkeegga i 2018 og 2019
– med minimalt av utsikt pga skodde.
Og jeg hadde bestemt at jeg ville prøve en tredje gang,
men da skulle det vĂŚre garantert strĂĽlende ver.

Og den dagen kom i dag!

Utsikt mot #Saksa fra vårt ståsted i den tunge oppoverbakken av første del på turen 😀

Vi var TRE som skulle avsted,
men endte opp med ĂĽ vĂŚre to,
da Torill ikke var bra fra forkjøling.
SĂĽ turen i dag ble meg og Janne-Mari Riise.

Og for en tur vi fikk!!


Og en fantastisk temperatur over eggen – med en god del folk som ville gjøre akkurat det samme som oss; nyte dagen i fjellet!

 




Hehheheheehehe

 


Kan du se ansiktet i fjellet?

 


Og oppover det går – og på det siste stykket var det faktisk ny-snø 🙂


#alfasko #fjellsko #godeskoersĂĽviktig

 


#slogen troner der i fronten over eggen.



Og speiler seg sĂĽ fint i et lite fjellvann.

 

En helt rå dag i fjellet – og jeg tror nok vi har blitt solbrent……….

 


Slogen forsvinner litt etter litt etter hvert som vi kommer oss nedover i fjellet.

 

Veldig flotte høstfarger pü denne turen. Berre lekkert rett og slett!


For en tur vi har hatt!
Tusen takk for lagetm Janne Mari.

 

Vi hadde ikke lange pauser.
Tok ferge fra SÌbø til Leknes 10.30. Og startet vel ü gü litt etter 11.00.
Rakk ferga 16.45 tilbake!


Det gjekk pü tredje forsøket.
Så nå har jeg gått Urkeegga noen ganger og tenker at neste år blir det noen andre turer som må oppleves i strålende ver 😀

 

 

 

#urkeegga #egilbu #urke #fjelltur #søndagstur #søndag #turvenner #mestringsfølelse #utno #titusenskritt #høstifjellet #natur #hobbyfotograf #fotoglede

 

8 kommentarer
    1. For en tur! – og for noen fantastiske bilder! Og en snømann sĂĽ søt…. ser bratt ut for pingla meg, men det mĂĽ jo ha vĂŚrt helt fantastisk! Gode klemmer <3

    2. ja dette var litt av en tur,helt fantastisk,heldige med vÌret ogsü,i finvÌret har jeg vÌrt inne ,fikk besøk og med en baby ville dei spise inne ,sü middagen ble grillet ute og spist inne ,mannen hadde vakt og mütte ut pü en jobb,men vi für sikker en mulighet seinere,men ikke en sünn luftig tur da med foten min hi hi

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg