pĂ„ sidelinja…

 

No har eg tid
NÄr eg tenkjer pÄ det no, sÄ skulle eg brukt meir av mi tid, pÄ deg
Eg visste ikkje om sÄ mykje dÄ, i barndom og ungdomstid
At tida ho flyge og forsvinn ofte brÄtt
Og dei ein har nĂŠrt ikkje varar for evig
Det er slikt ein kanskje ikkje fokuserar pÄ,  berre ganske flyktig
Dei kjem og fer, det har dei alltid gjort

 

Menneska pĂ„ jorda – generasjon for generasjon
Eg fĂžler eg er midt i det, fĂždt inn i moglegheiter for alt
Du var der pĂ„ sidelinja – hadde gjort ditt – du var sliten
Eg som var ung og uviten – du som var vaksen og i mine auge gamal
Kva hadde vi til felles
Jau; familie og nĂŠre band
Eg skulle brukt meir tid hjĂ„ deg – lĂŠrt deg Ă„ kjenne
Gitt deg tusen klemmar og fÄtt tusen tilbake
Hadde visst kven du var – ikkje berre at du var
Hadde liksom ikkje tid nÄr tenÄra kom
Det var sÄ mykje Ä rekke
Var sÄ mykje anna Ä sjÄ
Var sÄ mykje anna som krevde sitt
Heilt til du ikkje var meir
SÄ for du ogsÄ

 

Familie som minka
Og eg stod der og vinka
Hadde ikkje komt nĂŠrmare
Hadde ikkje teke meg tid
Mi tid var andre prioriteringar
Og i dag sit dei der, tankane
I dag sit det der, saknet
For du var der for alle
Du var der for meg
Eg berre sÄg det ikkje
Var for opptatt og vekse til
Du var aldri anonym pÄ nokon mÄte
Respekta hadde du
Det var ei anna tid
Og vi kom med den nye
NÄr eg tenkjer pÄ det no, skulle eg brukt meir av mi tid pÄ deg
Bli kjent pÄ den hjartegode mÄten dei blir kjent pÄ i dag
So annaleis i dagens samfunn
Det skulle ikkje vĂŠre slik den gongen

 

Tenk om eg hadde mine besteforeldre her i dag
Eg hadde hatt seks av dei eg, for eg var sÄ heldig
Ikkje mange som kunne seie det, at dei hadde seks besteforeldre,
sjÞlv om ikkje det gjekk heilt matematisk opp nÄr ein rekna pÄ det
Eg skulle bruke meir av mi tid hjÄ dei
Og gi dei ein klem kvar gong eg besĂžkte dei
Vi hadde hatt sÄ mykje Ä snakke om
SĂ„ mykje Ă„ fortelje kvarandre
SĂ„ mykje Ă„ lĂŠre

Eg skulle ynskje dokke var her no, no nÄr eg er vaksen
Eg saknar mine besteforeldre
Petter og Aslaug
Gunnar og Olivia
Jacoba og Johannes
Eg skulle sÄ gjerne hatt dokke her
Saknar dokke, og minna er gode – eg er stolt og kan smile frĂ„ hjarte

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 


Johannes

Johannes Johansson Kvalsund ble fÞdt den dag mÄned 1901, i fÞdested, til Johan Tobias Parelius Johannesson Skorpen og Rasmine Larine Andrine PÄlsdotter Skorpen (fÞdt Kvalsund).
Johan ble fÞdt den 24. april 1867, i Skorpa-bnr.2 HerÞy.
Rasmine ble fÞdt den 9. oktober 1865, i Kvalsund-bnr.1 HerÞy.
Johannes hadde 7 sÞsken: Anna Karoline Johansdotter Teige (fÞdt Skorpen), Josefine Teodora Johansdotter Lauvstad (fÞdt Kvalsund) og 5 sÞsken i tillegg.
Johannes giftet seg med Jakoba Sofie Rasmusdotter Kvalsund (fÞdt Sandanger) den dag mÄned 1933, i en alder av 31.
Jakoba ble fÞdt den 6. april 1905, i Sandanger-bnr.2, Gjerdsvika, Sande.
De hadde 8 barn: Randolv Magne Johannesson Kvalsund og 7 andre barn.
Johannes gikk bort den dag mÄned 1995, i en alder av 94 i dÞdssted.


Jacoba Sofie

 

Olivia

Gunnar

 


Petter og Aslaug

 

 

#tankerblirtilord #minedikt #etdiktomdagen

6 kommentarer
    1. SĂ„ fint og tankevekkende innlegg. đŸ„°
      Kunne vi bare benyttet anledningene nĂ„r de var der ❀
      Har tenkt pĂ„ det jeg ogsĂ„…at jeg skulle gjerne spurt mormor mer om hvordan hun hadde det, hva hun hadde opplevd gjennom livet. Hun var ikke sĂ„ ivrig pĂ„ Ă„ dele heller. Morfar var mer Ă„pen sĂ„nn.
      Som lita jente og hele tiden mens de levde, skrev jeg brev med mine besteforeldre, og det er jeg sÄ glad for i dag.
      Tenker pĂ„ mine barnebarn, og at de nok ogsĂ„ kommer til Ă„ ha slike tanker en gang….❀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg