tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

Så var det fredagen igjen…
Det er også siste fredagen i august.
27. august!

 

Når jeg ser tilbake på året 2016 og samme dag, var det nok like fint den dagen, som i dag 🙂

 

HER

og

HER

 

 

Det er morsomt å se tilbake i tid.
Det er det som er gøy med bloggen også – noe av det – at det ligger her, og man kan skrolle seg bakover og lese gamle innlegg. Nett som en minnebok der det ofte står kommentarer til innlegg 🙂

 

 

Samme dato (27.08.) året 2020 var slik:

Det får du aldri vite…

 

Troll i ord…

 

Drømmer og…

 

Turgleden er så stor…

 

 

Dette med fotoalbum.
Har du fotoalbum nå til dags eller ligger alt på nett?

Jeg bruker sånn av og til Foto Knudsen – og lager album med gode minner – som det er veldig gøy å bla i.

Og når gutta kommer på besøk, ja da er det morsomt å ta frem album fra farne tider – da de var små – mimre – le og bare se 🙂

Tilbakeblikk.

Gode minner.

Minnebok – bloggbok – blogginnlegg  – fotoalbum.

Kjekt å ha!

 

 

Plass nr. 50 = UTIFRILUFT

 

Plass nr. 71 = LAGDEGENGODDAG

 

Plass nr. 97 = INGRIDS MIRAKLER

 

 

GOD FREDAG!

 

#tankespinninnidagen #mimre #bloggminner #plassnummer50 #plassnummer71 #plassnummer97 #blogglistentopphundre #blogglisten #bloggeretopphundre

8 kommentarer
    1. Foto er gøy det ja, likte veldig godt før å bla i album før og var flink til å ordne bildene, men så ble det digitalt og det flyter litt………………

    2. Ja, bloggen er igrunn både minnebok og dagbok…! Ifjor lagde jeg fotobok fra bobilturene…. og jeg har en fra 50-årsfeiringa mi! Gøy å lage…. så det skal jeg i år også! Ungane har album fra de var små, men nå er jeg ikke flink lenger…..! Dessuten har jeg album fra jeg var 0-15 ca… Klem 😘😘

      1. Ja det er vel litt slik her også 😀 Men det er morsomt å lage en bok fra år til år… jeg har gjort det – og holder på med en fra i fjor eller året før….. men har ikke rukket gjøre den ferdig ennå. Vi får se 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg