drømmer og virkelighet..

 

 

Drømmen kan virke sü virkelig.

Drømmen som former seg etter avgjørelser du har tatt.
I gür var en slik avgjørelse.
En beslutning.
Jeg ville tilbake i koret mitt, CERVIX VOCALES.
Jeg har sluttet to ganger pga helse – og nå vil jeg prøve igjen.
I og med jeg har vært i koret før, trenger jeg ikke PRØVESYNGE for dirigenten….
Men jeg mü godkjennes av styret etter ü ha lagt søknad via dirigenten.

I natt drømte jeg at jeg kom på en øving som så ut til å være i et “ute-amfi”
Der koret stilte seg i en ring rundt meg og begynte synge…. fordi de ville “oppdatere” meg på en del sanger.
Dirigenten holdt seg på avstand – og da kunne kormedlemmer fortelle at dirigenten hadde mistet sin motivasjon.
Han var inne i en dårlig periode der han ikke visste om han ville fortsette….
Så det var liksom ikke sikkert det var noen vits i å begynne i koret igjen…
Da de ikke visste om koret ville bestå….

Men dette med at de stod i en sirkel rundt meg og sang…..
Ville oppdatere meg….
Ute i det fri – på et amfilignende sted….
Og jeg visste egentlig ikke om jeg var godkjent for ĂĽ bli en del av koret igjen der jeg satt.

Drømmen viser usikkerheten min ved ü nÌrme meg koret igjen.
Om jeg blir godkjent – om de vil ha meg tilbake – om jeg klarer meg.

Notene ligger klare – motivasjonen er der – og jeg er visst velkommen 🙂

Sü da blir det sangglede og korøvelser hver tirsdag fremover nür styret har vedtatt.

Jeg utfordrer meg selv – for jeg har i de siste årene grudd meg til offentlige opptredener pga forventningspress.
Et lite kor er ganske nakent og man er avhengig av HVER ENKELT STEMME.
Men jeg prøver igjen – utfordrer meg og synger for full hals – sikkert nok.

Drømmen var veldig virkelig i nattens mulm og mørke.

Å utfordre seg selv – psykisk og fysisk – tørre å stå frem – vise seg og sin sårbarhet – akseptere det man sliter med og er redd for…..
Drømmen i natt – ringen som blei slått rundt meg – det at jeg i drømmen møtte opp på kor – der ingenting var avgjort – og en dirigent som ikke viste motivasjon….
Det forteller meg at jeg mĂĽ stĂĽ pĂĽ!

Men dirigenten har hundre prosent motivasjon når det gjelder koret bare så det er sagt!  😀

 

 

#drømmer #drømmerinatten #utfordresegselv

6 kommentarer
    1. Fin drøm og antakelig riktig tydet🎶👍

      SĂĽ gøy ĂĽ prøve seg i koret igjen, da! Det virker sĂĽ sosialt og fint ĂĽ vĂŚre med i et kor. Masse lykke til med det, – du virker topp motivert💯🤞🥰

    2. Du verden sĂĽ spennende 😀 Snakk om at underbevisstheten tok kontrollen i natten. Men med en sĂĽ perfekt timing med virkeligheten 😀 Vi har hatt vĂĽr første fysiske øvelse forrige torsdag. Men jeg holdt meg hjemme og prøvde delta via zoom. Men det funket ikke. Teller pĂĽ fingrene til kveldens øvelse…….. Veldig redd for ĂĽ komme drassende hjem med smitte… Masse lykke till,, klem 😀

      1. Tusen takk! Ja smitte må man være redd for!!!! Men om man tar forhåndsreglene så tror jeg det går bra 😀 Lykke til du også! klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg