tankespinn inn i dagen..

 

God morgen Norge!

Tilbake til den vanlige tralten?
Ferien er snart over….
Endelig er “God morgen Norge” tilbake på skjermen
Skoler har startet – og der startet streiken

To soldager og sommer, det løfter oss opp til nye høyder
Vi klarer oss med det, i denne omgangen…
Ja, for vi kan ikke gjøre annet enn ta imot, eller rømme

Kvardagen pĂĽ godt og vondt
Verden gĂĽr og vi med den
Det er ikke noe som stopper opp – eller jo – ting stopper opp men alt annet fortsetter
Det går i full fart – som et tog på skinner som holder koken uten stopp
Det er bare ü holde seg fast og prøve vÌre med pü turen til en ikke holder ut lenger

Ta tilbake tiden – gjør den til din – eie den fullt og helt…
Hvordan gjør man det?

 

 

DAGENS BLOGGER

Plass nr. 40 = FRUENS VILJE
Plass nr. 62 = DAMERFORFAEN
Plass nr. 88 = LASSEL

 

 

Akkurat for 1 ĂĽr siden, den 16 august 2021, la jeg ut disse innlegg:

TAPER

TANKESPINN INN I DAGEN – FIBROTÅKE..

TRIPPE TRIPPE LETT PÅ TÅ..VI ER PÅ VEI

HJEMMELAGET – KJØTTKAKER OG KARBONADER

 

 

🌹 STÅ DEG VEL 🌹

 

#tankespinninnidagen #stĂĽdegvel

8 kommentarer
    1. Jeg har jo alltid jobbet hver dag og duret ut den døra sĂĽnn 0700 – 0730 tiden..
      SĂĽ det programmet har jeg aldri fĂĽtt med meg egentlig…
      Kanskje sett en snutt i en eller annen reprise..Men tror aldri seg har et helt program…
      NĂĽ jobber jeg jo ikke hver dag, sĂĽ hvem vet…hehe…

      1. hihihi ja jeg har ikke alltid fĂĽtt det med meg… men har jobbet turnus og da har det glimtet til… nĂĽ jobber jeg ikke for tiden og har muligheten hver eneste dag 😀

    2. Kan se det programmet hver dag egentlig, men sjelden vi ser på tv på morran nå som begge går hjemme. Og da blir det ikke God morgen Norge 😁😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg