tankespinn inn i dagen …

 

God morgen Norge!

Det er helt stille
Lysene er tent inn i den mørke morgenen
Peisen er fyrt opp
Stille fred
Fred
Akkurat her ER det fred
I mitt og vĂĄrt hjem
I mitt land

Takknemlighet
Følelsen av å være takknemlig for så mye
SĂĄ mye mer enn ĂĄ kunne sette ord pĂĄ
Se inn i flammene og vite at en er trygg
Trygg
Fred
Jeg er takknemlig
Det er vinter ute og varmen jeg føler her inne er så lun og god
Jeg gråter litt innvendig når jeg gjør meg selv bevisst på alle lidelser som finnes både i eget land men også uten for landets grenser
Derfor føler jeg meg veldig takknemlig akkurat nå

đź’ś

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 36 = Eliseamanda
Plass nr. 58 = Monikamdesign
Plass nr. 86 = Leneelisabeth

 

 

Tilbakeblikk på samme dato årene før:

 

17.12. 2015 – Tilfeldig

17.12.2016 var også en lørdag – Advent

17.12.2017 – 3. søndag i advent og glatt

Luke 17

17.12.2018 – Osloturen – uten bilder – beklageligvis slettet av meg selv

Høydeskrekk – også uten bilder pga smarte valg å slette bilder….

17.12.2019 – Min kalender

17.12.2020 – De siste dagene

17.12.2021 – Ventetida – kalender

Psykisk helse

 

 

❄️ En ny dag er her – lag den så fin du bare kan ❄️

 

6 kommentarer
    1. ja vi har det godt og det må vi være takknemlige for ,det er mye lidelse i verden og mange prøvelser i eget land nå ,må vi bare håpe det blir et bedre år i det nye som kommer

    2. Ja, vi skal være takknemlige, Mette – for at vi faktisk har det godt pĂĄ tross av vanskelige tider! Det er viktig ĂĄ dvele ved det innimellom! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg