de siste dagene…

Tiden går, og vi med den 🙂

 

 

De siste dagene – jobb og fritid hånd i hånd…
Noen turer i vĂĽr natur med hunden Leia.

 


Og  i dette bildet har jeg oppdaget TO hoder 😀

 

 

#hanenisølepytten betyr at det har vært regn i det siste 🙂

 

 

 

 

 

 

 

Så var jeg og tok en #prikktest for allergi her om dagen…..
Og som jeg antok, så var det ikke ETT eneste utslag…
Men så er jeg jo allergisk uansett om den ikke gav utslag – for allergisk er jeg…
Mot julestjerner, grantrær og så mye annet i luften, som går på luftveiene og slimhinner i nese og øyne…
Jaja…. men da har jeg tatt denne prikktesten da 😀

 

Så har jeg hatt en siste arbeisdag denne uka – og flettet håret i den anledning 😀

 

 

Og når jeg kommer hjem etter full fart  på jobb, ja da venter hunden på tur, og det blei full fart ut i bygda før det mørknet helt 🙂

 

 

 

 

 

 

 

 

 

#lysimørketida

 

 


Og se pĂĽ den lekre puten her da!
Den fikk jeg av “storesøs” som bor i Aurskog <3
Heldige meg som har sü gode venninner og ekstrasøstre <3

SĂĽ er dagen i dag pĂĽ hell.

 

 

Lag deg sĂĽ god dag videre som overhodet mulig.

 

 

#dagenesomvar #lagdegenfindag #desistedagene #natur #desemberlys #nürmørketsigerpü #hundenLeia #utetid #bygda #naustrekke #fotoglede #hobbyfotograf #tidengürogvimdden

6 kommentarer
    1. Det er sĂĽ fint med alt lys nĂĽ – helt nødvendig! VĂĽtt er det ja…. søkkvĂĽtt…. gikk pĂĽ plenen idag, og sklei i gjørme… velvel…. vinter?? Klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg