tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

Tidlig morgen, og jeg fyrer i peisen
Det er et par plussgrader ute, men blåser og føles kaldt og rått
Greit med fyring da
Tidlig oppe fordi jeg hørte Leia tasse rundt og var redd hun var syk eller noe.. og jeg var uansett våken… sovet godt gjennom natta og trengte ikke mer søvn liksom…
Opp og hoppe, lufte hunden bittelitt – og alt så ut til å være i orden – sette på kaffe og som sagt fyre i peisen.
Godt

Hva vil jeg egentlig med denne bloggen?
Det slo meg og har slått meg flere ganger – hva vil jeg
Jeg deler mine dikt og bilder og opplevelser på godt og vondt
Utleverer ikke alt men mye
Fysisk og psykisk innen for helse – min helse

Men mine dikt og bilder er det jeg helst ville delt – og de deler jeg!

Så kommer alt det andre
Hunden Leia og turene og…
Jeg liker å dele
Tanker… filosofering…
Enn så lenge føler jeg det er greit å dele – så da blir jeg her på plattformen

Liker å dele med alle  – og dere som er her i bloggverden – ufattelig mye spennende å lese
Og jeg har fått venner her inne!
Superglad for bekjentskapene som har kommet via bloggen
Tenk så artig da!

Av og til føler jeg det som jeg har en brevvenn jeg deler mine historier med
Og så er det kanskje hundrevis av brevvenner der ute, om du ser bildet 🙂

Vi deler og skriver fordi noen har lest, leser og kommenterer
Og fordi vi liker å dele – og det betyr noe for noen
Vi gir og mottar og tar lærdom

Så hva blei konklusjonen … for jeg skrev meg nok helt ut på viddene her…

Hva vil jeg egentlig med bloggen – og vil jeg fortsatt blogge?
Formidle – gi latter og glede og felles erfaringer på godt og vondt
Inspirere og bli inspirert
Ja, jeg blir en stund til 🙂

 

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 35 = Veralynn
Plass nr. 57 = Elinweronikas
Plass nr. 85 = Hoytoglavt

 

 

Tilbakeblikk på samme dato årene før:

 

05.01.2016 – Den dagen – Fibro

Museskritt

05.01.2017 – Bihule – influensa

05.01.2018 – Godt lag – ut på tur

05.01.2020 – Splæsj…

Mot lyset..

Søndagssprell fra Frodith

05.01.2021 – Tankespinn inn i dagen

 

 

Lag deg en fin ny dag

 

7 kommentarer
    1. det er koselig å være her inne ja og jeg har også fått gode venner ,men jeg lager nok ikke innlegg hver dag nå som mannen er hjemme ,men jeg blir her jeg er ikke klar for å forsvinne helt

      1. Bra du blir her, COnnie 😀 Og jeg her så lyst å kjøre til deg eller møte deg i Volda 🙂 Vi må få til det! Og du er hjertelig velkommen ut hit også! klem

    2. Så bra at du blir 🥰
      Som du sier, så har vi blitt kjent med mange, og det gjennom ord og bilder. Liker det veldig godt jeg. ☺️
      Ønsker deg en god dag Mette. Klem ❤️

      1. Tusen takk gode du 🙂 Ja det er rart dette, hvor hyggelig det er å komme inn hit og slå av en prat på tastaturet 🙂 Glad du også er her! klem og gode ønsker

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg