Museskritt…

Ja det blir museskritt nÄr musklene i og rundt hoftene og i korsrygg, streiker. Betennelse D`LUX.

Men man mĂ„ jo ogsĂ„ vite rĂ„d for slikt – og jeg begynner kjenne meg selv litt etter flere Ă„r med daglige smerter 🙂

SĂ„ dette er det jeg har gjort i dag – for Ă„ snu det negative til noe poooositivt 🙂

Da fÄr man starte med et ord for dagen: 

 


SÄ har man tatt dosen med Prednisolon, smurt voltaren pÄ betente hofter og Utroligsalven kan vente til senere <3

Da er man klar for smĂ„ museskritt ute i den herlige naturen 😀

Det har falt noen snÞfnugg her, sÄ mÄ jeg gÄ enda litt mere forsiktig.


Har pĂ„ meg luen jeg vant i frodith sin adventskalender i 2015 🙂


Museskritt og veldig god tid.


Vintervakkert ute.

Trafff pÄ dette hjertet i veien og da tenkte jeg at det var meningen jeg skulle gÄ her i dag og finne dette hjertet.
Var innom mor og hun holdt pĂ„ Ă„ lage raspeball sĂ„ da er vi inviterte til middag senere 🙂 Kan ikke bli bedre vel?!

Og hjemme lÄ Mr Sniff inne og ventet pÄ matmor <3

Herlig at nedturen i dag tidlig er snudd <3  Det skal bare litt ekstra krefter til og komme seg ut, sÄ er det gjort. Vips!

 

#fibromyalgi #smertelindring #natur #utpÄturaldrisur #katt #glede #positivtenknig

 

 

18 kommentarer
    1. Du er jo bare sÄ flink da. Snakk om snu det negative til det positive, det er en fantastisk egenskap:) Vakre bilder fikk du pÄ turen ogsÄ. Deilig med litt ferdig middag. Det fortjener du:) Fortsatt god bedring og en fortsatt nydelig dag Þnskes deg:)

    2. birdbay: Tusen takk kjekke du 😀 Joda det gjorde godt Ă„ gĂ„ seg en tur 🙂 Litt famlende skritt pga vondter men det gjorde sĂ„ inderlig godt 🙂 Og det er pĂ„ slike dager jeg er glad jeg ikke tar alt for mye smertestillende i hverdagen…… for jeg fĂžler jeg fĂ„r sĂ„ bra effekt av den nĂ„r jeg virkelig MÅ bruke tabletter 🙂 klem

    3. godt en har rÄd og hjelp i heimen )) jeg fikk en frisk tur jeg ogsÄ ilag med ei vennine,det vart ikke museskritt da ,men fikk liksom ikke til Ä be om Ä sakne pÄ farten heller,sÄnn sett er det bedre Ä gÄ tur med noen som lider samme skjebne ))
      Ball hos mor hÞrtes veldig godt ut ,her blir det laks og jeg mÄ lage det selv ))
      Du fikk mange fine bilder ogsÄ,herlig med hjertebilde da =)

    4. fruensvilje: 😀 Ja det hjertet bare lĂ„ der og ventet pĂ„ meg 🙂 Ja enten gĂ„ alene eller med noen i samme fart 😀 Godt du ogsĂ„ kom deg ut 🙂

      Godt med laks 🙂 Hadde ikke mor invitert hadde vi hatt salat fra i gĂ„r til middag. God pastasalat med kylling og slikt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg