tankespinn inn i dagen

 

God morgen Norge!

Kaffekoppen står her, nytrakta og god
Ute er det lettskya og ein temp på 9 grade
NI grade!
Eg klagar ikkje eg, og tek ein sup av varm og god kaffe

Det kan kome regn i dag, les eg, som om det var noka bombe
I går opna slusene seg noko så innmari
Eg klagar ikkje…
Berre spring sikksakk mellom dråpane som slår imot
og gjer deg søkkvåt på eit blunk
Nei, det er ikkje noko å klage over – for her blir graset grønt og vakkert og blomane blir enno vakrare
Ikkje sant?!
Berre dei ikkje seglar sin eigen sjø snart…. ja blomane og slikt

Men NI grader….
det er jo det det brukar være midtvinters på ein rett grå og rå dag
Men eg klagar ikkje
Det er berre informasjon
Ja, om korleis veret er her og no
Ja, for no er det ganske så opplett og lyst – med fargenyansar i skylaga
Ganske fint det også, ikkje sant?
Det gode er at det ikkje bles sidelengs i regnet
Det kjem i morgon det!

 

DAGENS BLOGGER:

Plass nr. 65 = Verdenivaarehjerter

Plass nr. 86 = Mittlivmedas

Plass nr. 15 = Nesfotballen

 

 

Tilbakeblikk til same dato åra før:

 

19. juni 2015 – himmel – mine dikt

 

19. juni 2016 – skodde – tur til Hasundhornet

 

19. juni 2017 – inneholder tur til Aurskog og storesøs Laila

 

19. juni 2018 – storm og regn – ute på tur i bygda med hunden Leia

 

19. juni 2019 – hunden Leia – sommerfugler og turen rundt i bygda

 

19. juni 2020 – så var jeg der igjen – aktiv trening

 

19. juni 2021 – weekend på hjul – Kalvåg og Aune Sand

 

19. juni 2022 – det står ikkje på – status –  mine dikt

 

19. juni 2023 – tikk takk – mine dikt

 

Det er like rundt hjørnet for jonsokfeiring
På yr har det lenge vore meldt fint laurdagen og REGN søndagen på sjølve jonsok
Kva om dei to dagane kunne byte vèr
Ja berre sånn for dinne gongen liksom
Kanskje skjer det og kanskje ikkje….
Vi får berre følge med å sjå
Eg som ville så gjerne til Kjeldsund og få med meg dagen der – rjomegrauten – og sjølve bålet – den store hendinga – kvart år!

 

 

Stå deg vel

 

9 kommentarer
    1. måtte flire litt her ,9 grader er ikke mye ,bare 1 grad mer hos oss :=) og vi har ikke hatt så mye regn ,så jeg klager iallefall ikke :=) håper både du og eg får ok vær i dag ,vi skal til Ørsta og passe lillemor på kveldinga ,men reiser for litt tid på butikk også :=)

    2. Når jeg hører om alt regnet hjemme i Norge, tenker jeg på at det er veldig urettferdig fordelt. Det skulle vært mulig å sendt noe sørover. Her er det vannmangel, gresset er gult og i området vårt er det kun lov å vanne utendørs på torsdager.

      1. Ja C sier det samme – hadde det bare vært litt mer fordelt utover 😀 Men slik er det ikke 😀 Nyt dagene i varmen 🙂 klems

    3. Du er så positiv du – til og med om været, hihi…:! Ni grader og regn er skikkelig pyton altså! Her skal det være regn på lørdag og fint på søndag….! Lurer på åssen det egentlig blir, for det er innmari skiftende! 🙂 klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg