på tur

EN
TUR 
MOT AURSKOG 
OG 
OSLO.

Man blir sprø av å gå rundt med smerter og bare gå og se på alt som skulle vært gjort, og ikke kunne gjøre  noe med det.

Så,
en rask bestemmelse,
plass på kennel for Leia,
og kofferten er pakket.

Ut på tur.
Rekreasjon.
Besøke venninne med familie
og
min sønn som bor i Oslo.

Nettbuss til Olavsgaard der 
Laila henter meg.

Herlig!

Måtte bare bort en stund.

En tur i naturen.
Og vi starter på èn tur…………
Laila har ikke gått der før……………


Og etter en stund begynner vi lure på om dette egentlig fører noe steds hen, selv om det ved foten av veien viste skilt om tursti denne retning.
Litt skeptisk………….hmmm


Men det er fint her da………
Men mye mygg…….
Og det blir værre og værre…….
Så kommer det en sommerfugl og setter seg foran oss……
Vi snur og går tilbake.
Dette fører ingensteds hen 🙂


Mygg over alt og vi er snart nede på veien.
Bestemmer oss for å gå en plass Laila VET er rett merka og fint å gå.


Vi drar til 
HVALSTJERN
og går en runde der.


Det er altså såååååååååå
mye mygg at vi nesten ikke kan stoppe å ta bilder…….


Hjeeeeeelp
vi er snart dekket av myggstikk.


Men,
dette var en flott runde på
4,2 km.
Supert for ryggen min <3


Hvalstjernsætra


#selfie


Laila er fotograf 🙂

Så er jeg i byen neste dag og besøker 
Robert.
Det er søndag og strålende ver.
Vi stopper på Majorstua og spiser god mat på en toppers kafe 🙂


Så tar vi turen til 
Frognerparken.
Det er sommervarmt og godt.

Så vi Robert vise meg hvor 
Rema 1000 på Sørenga ligger.
Han jobber der 😀

WOW!
For et flott anlegg.
Jeg har ikke vært på Sørenga før.

Så rusler vi tilbake til Operaen og opp på taket der.


En herlig dag rett og slett.

Så er det å dra tilbake til Aurskog.
Tog og buss 🙂
Bra jeg kjøpte gode sko som hjalp meg gjennom mange timer i byen.
Og, frodith;
Jeg så røret !!
Men det satt så mye folk i og rundt det at jeg ikke fotograferte det 😀

Neste dag blei det ny tur til byen, da skulle jeg treffe begge gutta mine.
🙂

Jeg er tilbake i mitt eget hus.
Leia hadde det fint de 4 dagene hun var på kennel 🙂

Så er det bare å fortsette pleien av rygg.
I bedring heldigvis 🙂

 

 

 

 

 

#påtur #buss #natur #venninner #morogsønn #fotografering #blogg #hvalstjern
 

14 kommentarer

Siste innlegg