sommerfugler

 

 

Dagen i dag startet med regn og så lettet det litt etter litt 🙂

 

 

Bildet under blei tatt i går – da jeg holdt meg for det meste innendørs…………

 

 

 

Frisbee med hunden Leia

– tur rundt i bygda,


(og gresset forsvinner inn i hvite høyballer)

 

 


(om shortsen har malingsflekker – spiller ingen rolle)

 

 

 

 

 

 

 


(det yrer av sommerfugler ute – har ikke sett på maken jeg rett og slett)

 

 

 

 

og avslapning i heimen før Yoga-time på kveldinga.

 

 

Jeg hadde to nattevakter igjen før ferie – men jeg tok bare den ene.

Fikk rett og slett diarè og hodepine og voldsomt kvalme…….. noen timer før jeg gjekk av den første nattevakta…….
så dagen i går gjekk med til å ligge i senga……… være tålmodig når elektrikeren var her,
og rett til køys igjen etter på.
I dag har jeg vært bedre og økt turene litt utover dagen.

SĂĄ skal jeg ha sommerferie i 4 uker!

Herlig!!!

 

 

#sommerfugler #onsdag #bygda #natur #naustrekke #yoga #utetid #fotografering #hobbyfotograf #regnboge #sommerdag

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg