tankespinn inn i dagen…

 

God morgen Norge!

8. mars

 

Kvinnedagen…

Vi har kommet langt i Norge og andre land, men så er det mange andre land igjen som ikke har kommet dit hvor vi er.
Jeg kjenner at jeg ikke er engasjert i denne dagen.. ikke slik som jeg kanskje burde være?
Men det er fordi de som har kjempet, har kjempet en fantastisk kamp for å få oss dit vi er i dag.
Likestilling….
Jeg vil ikke ha en dott av en mann som løper rundt med vaskefilla, tørker støv og …….
Ja om du forstår hva jeg mener…
Det er ikke det at kvinnen SKAL gå rundt med vaskefilla – og at MINE holdninger er at kvinnen passer best på kjøkkenet…
Neida, men jeg synes bare det har gått litt for langt.

Min mening!

I fjor den 8. mars hadde jeg heller ikke noe engasjerende innlegg…

HER  HER og HER er et som ble lagt ut denne dato siste året.

Det som er sikkert, uansett hva man sier om DENNE dagen, er at tiden flyr avsted, og det er et år siden jeg første gang blei forkjøla og tanken på at det var korona, dukket opp….

 

 

 

Plass nr. 50 =  SOLLIV

 

Plass nr. 71  = GRYENDE

 

 

 

LAG DEG EN FIN DAG  <3

 

 

 

#kvinnedagen #8mars #bloggeretopphundre #tankespinninnidagen #topplisten #plassnummer50 #blogglisten #blogg #plassnummer71 #bloggere #blogglistentopphundre

6 kommentarer
    1. Jeg har ikke noe flammende engasjement for kvinnedagen, men jeg er jo opptatt av likhet så langt det er mulig! Jeg er jo ikke så glad i husarbeid, men elsker uteihagen-arbeid og veding osv – så jeg burde nok hatt en mann som ville delt på alle oppgavene lissom….. hihi….. God klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg