tankespinn inn I dagen… fĂžle seg liten…

 

 

God morgen Norge!

Er man en belastning?

Mas?. nĂ„r du ringer flere ganger i Ă„ret,  til legekontoret – for det ene eller det andre
 Du fĂ„r denne fĂžlelsen; er det hun/han igjen 😏

Har egentlig lyst Ä synke gjennom gulvet, men behovet er for stort, sÄ stÄr i det
 Om det sÄ er fornying av resepter, timer eller andre ting
 FÞler for Ä la vÊre til det egentlig har gÄtt litt for langt
 Vil ikke vÊre til bry


Men det er jo jobben deres, ikke sant?! Om det ikke var for deg og meg sĂ„ hadde ikke legekontoret eller andre helseinstanser fantes, nesten🙄

Av og til fÞler man bare pÄ det, at man er i veien og bare er til mas

Og pÄ apoteket; kommer hun/han igjen
. sÄ sterke tabletter
 hva feiler det?

Kjenner du det slik av og til?

Kanskje er det en fĂžlelse som kommer nĂ„r man er litt nede for telling? Men man hĂžrer jo hva som blir sagt i telefonen, blikk og kommentarer, og tolker det deretter đŸ€”

 

Det er bare hos tannlegen det ikke er slike tanker involvert.
Tannlegeskrekken tar overhĂ„nd der, og man er der kanskje en eller to ganger i Ă„ret alt etter som
. maser aldri om Ă„ komme inn – uten at det er krise med en tann eller noe

sjelden vare


Nei det er rart dette, hvordan noe kan fÄ en til Ä fÞle seg veldig liten
.

 

 

DAGENS BLOGGER

Plass nr. 36 = Lailasmat

Plass nr. 58 = Skrivegladbestemor

Plass nr. 86 = Elinweronikas

 

 

Det er i dag dagen fþr dagen igjen

Det er lille nyttĂ„rsaften – 6. juledag – 0g 30.12.2022

SĂ„ rart!

Det er nesten slutt pÄ dette Äret!
Og for meg har det vĂŠrt et Ă„r med forandring – mange endringer og tilvenninger
Men et veldig fint Ă„r!

 

 

Her er tilbakeblikk pÄ samme dato Ärene fÞr:

30.12.2015 – Tilbakeblikk – dikt

30.12.2016 – PĂ„ reis – minner fra Islandturen
Nest siste dagen i Ă„ret – fredag og tur

30.12.2017 – Klask
Ettermiddagstur i bygda

30.12.2018 – Vil du vite
Runde fyr

30.12.2019 – Hva var poenget
Og det blÄser pÄ
Det strikkes

30.12.2020 – Dagen fĂžr dagen – brenne bĂ„l og slikt

Kommentar formet som et dikt – Dedicat

30.12.2021 – Utetid – raketter skulle vért forbudt
Feiltolka

Pusle

 

Det har vĂŠrt en flott vinter – det skal vi ha – men akkurat i skrivende stund, sĂ„ regner det ute


 

 

đŸȘ» StĂ„ deg vel đŸȘ»

 

12 kommentarer
    1. Slike fĂžlelser er ikke gode og handler nok som du sier om at en er litt nede. Og de er der for oss. Kan kjenne fĂžlelsen, fĂžlelsen av Ă„ ikke bestille, som noe godt. Kanskje er en redd for ikke Ă„ blir trodd.
      Tenkt det, slutten pÄ enda ett Är. Og foran ligger et helt nytt Är. <3

    2. Ja, huff!đŸ˜±
      Jeg hater Ă„ ringe til legekontoret og utsetter det til jeg bare MÅ!
      Jeg fþler fort at jeg maser og plager dem og at de tenker at ringer hun NÅ igjen, selv om jeg vet at det er jobben deres.🙈😅
      Nyt den siste fredagen i 2022.✹🌟

    3. Jeg venter gjerne sĂ„ lenge fĂžr jeg drar til legen at jeg har tusen spĂžrsmĂ„l nĂ„r jeg endelig drar dit, hihi 😀 Var pĂ„ apoteket i dag, og DA maste jeg masse, om bivirkninger og bruk av et nytt legetmiddel jeg har fĂ„tt. Fordi legen har skrevet ut etter at jeg var hos henne, og da vil man jo gjerne vite litt… 😀 Men de er jo der for Ă„ hjelpe oss!

    4. Ikke gĂžy Ă„ fĂžle seg liten. Men uten Ă„ si ifra og kontakte helsevesenet sĂ„ vil jo det gĂ„ galt. Nei, ring og mas nĂ„r det trengs, for de er der for OSS! Klemsiklem 🙂

    5. Tror vi er mange som fĂžler det slik! Jeg har i perioder vĂŠrt mye hos legen – for psyket mitt……… det har vĂŠrt vanskelig – og jeg husker en gang legen sa “takk for sist”….. da tok det lang tid fĂžr neste besĂžk! Vi skal ikke tenke pĂ„ det – leger, apoteker osv er service overfor oss. Det er vi som er kunden, det er vi som er viktige! Tror vi jenter tenker fort sĂ„nn – vi er skapt til Ă„ ikke vĂŠre til bry lissom…! Godklem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg