det strikkes

RESTETRÅD-STRIKK

 

Og det blei ti let skjerf.
Med god tråd som gjør strikket lunt og varmt – er det helt greit å strikke et skjerf som syes sammen og blir rundt.
Så hekles kant bare for å pynte på og bruke mere tråd – og skjerfet er ferdig 🙂

Selvkomponert.

to rette – ett kast og to rette sammen, ett kast to rette sammen…………. og strikk i vei – på pinne nr 6

Jeg skulle strikke “patent-strikk” og trodde jeg husket uten å google…….
og jeg googlet IKKE – og det blei ikke patent-strikk 🙂
Men det blei et fint mønster allikevel.
Så vet jeg at jeg må google “patent” om jeg skal strikke det 😀

 

Veldig fornøyd iallefall!

 

 

 

 

#skjerf #restetråd #restetrådstrikk #herligskjerf #strikkedilla #heklekant #hekle #brukerestetråd #strikke #selvkomponert

12 kommentarer

Siste innlegg