tankespinn inn i dagen…forglemmegei..

 

God morgen Norge!

Det er litt rart dette, med ting som har vært hvert eneste år… også blir det stille..
Ja, slik som bloggeren FRODITH og hennes julekalender for eksempel.
Har du opplevd den?
Ikke?!
Om du klikker HER og HER får du et innblikk i adventskalenderen med Salt og Pepper 🙂

Og for ikke å glemme TOINI i bloggen DVERGPINSCHERE I MITT HJERTE

Og bloggeren MARGARITES

Bloggeren LADYAUGUST og mange mange flere….

Noen bare forsvinner, mens andre stikker innom med en kommentar av og til, og noen er på andre plattformer.
Andre igjen har man bittelitt kontakt med på “bakrommet”.

Andre blogger igjen, er fjernet…

 


Om du klikker i linkene nedenfor, kommer du inn til en kalender jeg hadde året 2018 🙂
Litt framsnakking!
Innleggene mangler litt bilder da jeg på den tiden slettet og skulle rydde i biblioteket her inne – og lite visste jeg at jeg da slettet bildene fra innlegg….

 

*** 1 desember 2018 ***

 

*** 3 desember ***

 

*** 11 desember ***

 

 

Plass nr. 50 =  ENGLAS

 

Plass nr. 71 =  SOFIENILS1

 

Plass nr. 97 =  INGRIDS MIRACLES

 

 

LAG DEG EN FIN TORSDAG

 

#tankespinninnidagen #bloggeretopphundre #lagdegenfintorsdag #plassnummer50 #plassnummer71 #plassnummer97 #topphundrebloggere #blogglistentopphundre #forglemmegei #framsnakke

13 kommentarer
    1. Ja…det er livet er. Folk kommer og går i livene våre ogvi også kan forsvinne i noen områder. Meg f.eks i arbeidsplassen min.

    2. Noen kommer, noen går… Slik er det ute i verden også, i mange settinger… Arbeidsliv, sosialt liv, politikerliv, uteliv, m.m.

      Håper du har en fin torsdag! Morsomme nisseisnøenbilder 🙂

    3. Ja, det er trist med alle som er borte! Savner dvergpinchereimitthjerte-Toini – og Frodith når ho er lenge fraværende… vi har jo blitt som en liten “familie” her inne! Klem <3

    4. Det er litt sånn ja, at noen kommer og noen går, og noen kommer tilbake 😄
      Merker at det er letter å følge opp dere jeg har fulgt fra starten av min blogging her på blogg.no
      Litt dumt at jeg ikke får overført bloggen fra nouw, så jeg må beholde den også, men blir mest blogging her.
      Toini og Frodiths adventskalender savner jeg for det var så artig med Salt og Pepper. Men det er mange andre artige og koselige å følge med på også 🥰

    5. Hei Mette <3 Jeg er jo her jeg vet du. Jeg er stadig inne hos dere og leser. Har bare ikke hatt energi og lyst til å skrive noe som helst. HELT utkjørt både pga jobb og privat. Men nå ligger noe bedre dager foran meg tror jeg, så jeg er litt i gang igjen i dag 🙂 Koselig å bli savnet, koselig å bli nevnt. En gang skal jeg nok ha en kalender igjen… Kommer et lite innlegg på mandag 😀 Reprise 😉 Ha en fin dag Mette. Jeg skal kjøpe julegaver i dag. Klem <3

      1. Jepp 💜💙💚 du er her! Og jeg savner dine innlegg når de uteblir 🥰
        Men av grunner uteblir både den ene og den andre ‘ og sånn er det ❤
        Ønsker deg gode dager 😊
        Klem

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg