Advent

JULEKALENDER
2018

ADVENTSTIDA

Og bak luke nr 11 fikk jeg dette:


Gode strømper og peel off maske 🙂

I dag har venninna mi, Marita bursdag, og om du klikker pĂĽ bildet under, ser du hva som skjedde akkurat denne dato forrige ĂĽr.

I dag er det rosa lys pĂĽ himmelen og det ser ut til ĂĽ bli en strĂĽlende dag!

 

 

Ta en titt innom
DEN HVITE NISSEN
av bloggeren natheless

 

Og julekalenderen til
FRODITH

 

 

Og blogger jeg vil dele med dere i dag er:

JERNBANEFRUA

og

SPIS OG SPAR


Jeg ser at flere og flere har kommet over i den nye bloggverden, og mye er vanskelig å finne ut av, men det går seg til, med litt knoting 🙂
Jeg er ikke sikkert pĂĽ dette med bilder, f.eks.
Forstår ikke hvordan jeg skal få de større, eller forandre på de……….men men
og føler at innlegg jeg lagrer forandrer seg når jeg deler de – ja de blir ikke slik jeg hadde tenkt.
Men øvelse gjør mester!

 

Ønsker dere alle en fin fin tirsdag!

 

#bloggverden #advent #lukenr11 #11desember #julekalender #advent #pakkekalender #tirsdag

12 kommentarer
    1. Når du har lagt bildet inn i innlegget, klikker du på det. Da får du opp en meny over bildet, med bl.a. et blyanticon. Klikk på blyanten, og du får opp en ny meny hvor du kan velge størrelse 🙂 Det går litt sånn i liten, stor og full størrelse og sånt 🙂 Jeg valgte full størrelse da jeg lagte dagens innlegg tidligere i dag 🙂

      Jeg har også merket at innlegget endrer seg når man publiserer. Det blir ikke som jeg hadde tenkt og bestemt. Håper det bare er noen bugs de kommer til å rette opp etterhvert 🙂

      Høres ut som en herlig kalendergave i dag ♥

    2. Du fikser nok bildene etter hvert. Ser du har fĂĽtt forklaring. Ikke blir innleggene som vi vil enda, men det kommer vel etter
      hvert. Vi får testet tålmodigheten i hvert fall. Ha en vakke kveld. Klemsiklem 🙂

    3. Jeg sĂĽ du fikk forklart hvordan fĂĽ større bilde…skulle til ĂĽ skrive…hihih….Det blir nok bedre..nĂĽr man fĂĽr prøvd seg frem litt..Ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg