advent

 

JULEKALENDER
2018

1. DESEMBER

ADVENTSTIDA HAR STARTA


Lørdag
1. desember og min hjemmelagde adventskalender er med 🙂

Og i
LUKE NR 1

fikk jeg dette

som er kjekt ĂĽ ha!

VĂŚret er:
Regn regn og atter regn

Og samme dag 2017

var slik, om du klikker på linken over 🙂

NATHELESS
må jeg innom hver dag denne tiden på året – og følge med i hennes julefortelling.
Klikk pĂĽ navnet hennes og du fĂĽr ogsĂĽ komme inn til hennes herlig fortelling i adventstiden.
Årets eventyr heter
“DEN HVITE NISSEN”

Det samme med
FRODITH 
og 
hennes adventskalender, med de to små rottene, Salt  og Pepper 🙂

Natheless og frodith følger jeg hele veien her inne med link – og i år som i fjor vil jeg legge ut link til blogger jeg følger,
og først ute der er

UTIFRILUFT

bloggeren Margrethe som jeg har vĂŚrt heldig ĂĽ ha truffet og gĂĽtt i fjellet sammen med.

Adventstiden er herlig!
 

 

#adventskalender #pakkekalender #hjemmelagetkalender #minkalender #blogg #adventstida #luke #natheless #frodith #utifriluft #advent #ventetid

22 kommentarer

Siste innlegg