tankespinn inn i dagen… siste dagen…

 

 

God morgen Norge!

Har du nok JOD innomhus?

Jeg har ikke EN eneste jod-tablett… men så er det kanskje ikke JEG som trenger de mest?
Fordi dette var en sak i ei avis… apotek er tomme for JOD!

Nå kan man bekymre seg ….
Hva skjer?
Krigen utvikler seg..
Atomvåpen…??   Nei!
Jeg kjenner jeg blir kvalm og redd
Denne konflikten mü snart bli løst!!

 

~¨~

 

Det er siste dagen i februar!
En mĂĽned som har forsvunnet med vinden bokstavelig talt, nesten..
Ikke har jeg opplevd mer vind og regn og sludd og snø og hagl – storm og orkan –  som i dette begynnende året 2022…
Men vi har vel hatt det før ogsü.
Vi har bare glemt det 😀

Det er i allefall IKKE skuddår i år 😀

 

 

Årene før – siste dagen i februar:

 

29. 02.2016  Skuddür og hodelykttur til Muletua

 

28.02.2017 Vürtegn og gripe dagen 

 

28.02.2018 NĂĽr du vĂĽknar

 

28.02.2019 En ny dag

 

29.02.2020 SkuddĂĽr og Vinter igjen

 

28.02.2021 Sjøsprøyt og naturens kunstverk

 

 

 

DAGENS BLOGGERE:

Plass nr. 48 =  ANDREABADENDYCK

Plass nr. 69  =  ELISEAMANDA

Plass nr. 95  =  LAVKARBO

 

 

 

****   STÅ DEG VEL INN I DEN NYE DAGEN OG VEKA   ****

 

 

 

I MORGEN ER DET VÅÅÅÅR!!

 

 

#bloggeretopphundre #tankespinninnidagen #plassnummer48  #plassnummer #topphundrebloggere #blogglistentopphundre #plassnummer69 #plassnummer95 #stüdegvel #imorgenerdetvür #dagensbloggere

14 kommentarer
    1. Fine bilder og noen ord til ettertanke. Vet ikke hva man skal bruke jod da.
      Synd med krigen sÌrlig nür jeg venter besøk fra Filippinene. Hüper det blir vüpenhvile snart.
      Ønskerdeg en fin dag:)

    2. Dagene gĂĽr unna – gleder meg til mars, for det er en mĂĽned med vĂĽr…mars, april og mai – flotte mĂĽneder!
      Fin dag til deg!

    3. Det er visst tom for jod ja. Får håpe vi ikke kommer til å trenge det på den måten 🙁

      God klem til deg med ønske om en god kveld. <3

      1. Vi skal ikke ha flere barn og da trenger vi ikke JOD-tablettene… det er den yngre garde som trenger de – og ja… hĂĽper det ikke blir behov for ĂĽ ta de heller 🙂 <3

    4. det er vĂĽr og vi kan glede oss til lyse varme dager og kvelder,alle skulle fĂĽtt den muligheten ,men sĂĽ har en maktmenn som ikke tillater det men kriger istedenfor,det er trist og skremmende ja ,det var tomt for denne typen jod tabletter mot strĂĽling i Volda ogsĂĽ,men vi fikk med et skriv og vĂĽr aldersgruppe trengte ikke ta en slik tablett for det var minimale kjangser for att vi ville utvikle kreft,jod var viktigst for den yngre garden

    5. Her i huset finnes ikke jod….! Leste at det var utsolgt, ja! Jeg blir helt svett av dette – det er skikkelig stress! HĂĽper det løser seg snart, selvom jeg tviler! God klem <3

    6. Jod har vi ikke her heller, men vi har spist sü mye fisk, at jeg tror det holder for resten av livet. Det nytter ikke ü forberede seg for alt. Men fryktelig skremmende og ekkelt er det om dagen. Ingen av oss liker dette. Før sü vi diverse programmer minutt for minutt og gikk lei. Nü er det krig minutt for minutt ,og det bare skremmer oss alle. Selv om vi skrur av tv, sü fortsetter ondskapen. Vi für folde hendene ja. Klem fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg