Litt om hausten.

 

 

HAUST

SĂĽ er den her igjen, hausten.

Det er september, og sommaren er pĂĽ hell.

Vakre fargar kjem dĂĽ fram.

Blada fell av trea og lagar mønster i vür natur.

Ja, hausten er her og grip om oss, om vi vil eller ei.

Hausten med sine vakre fargar, alltid velkomen.

 

mette  josteinsdatter kvalsvik
 september 2012

 

 

 

 

 

 

HAUSTVER

Atter er det haust, og endringar i lufta.

Naturen gir slipp pĂĽ si sommardrakt.

Men av sommarens drakt spring vakraste hausten fram,

fargesprakande, sĂĽ du nesten mistar pusten.

Ute i havet er det ogsĂĽ endringar.

Jobbar seg framover mot haustens stormar.

Bølgene blir til bürer som bryter mot land.

Kviskrar og tiskar, ropar mot land, alt etter havets form.

 

mette j kvalsvik
 september 2012


 

 

 

Til dikta i dag har jeg lagt ved to bilder jeg har malt. Acrylbilder pü lerret. Dette nederste ga jeg bort i bryllaupsgave til en veninne. Fikk det innerammet med flott solid ramme. Har ikke sett bildet pü noen ür, og da jeg var pü besøk nü, mütte jeg bare knipse det. Det er et av mine første bilder, og jeg er veldig glad i stemningen og farene i det. Det øverste bildet er typisk høst for meg. Et hus omkranset av varme farger.

Det er nesten som det har vært litt høst ute nå, men vi har mye god sol og varme i vente. Det er jeg helt sikker på 🙂

Det begynner bli blått på himmelen og da er det vel bare å ta på seg fjellskoa og komme seg ut da vel? 🙂

Ønsker dere alle en flott dag, og takk for at DU var innom siden min !

 

 

 

 

#haustdikt #hausten #minedikt #blogg

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngü personangrep og sjikane og prøv ü holde en hyggelig tone selv om du skulle vÌre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĽ nett.

Siste innlegg