Hvorfor vÊre inne nÄr alt hÄp er ute?!

Ja, i gĂ„r tok jeg og gjekk en tur tidlig pĂ„ dag, for Ă„ roe nervene fĂžr TOR skulle komme 🙂

hehe

Det er jo fordi jeg ikke er det spĂžtt glad i stormer og orkaner som gjĂžr at ting kan lĂžsne her og der, og kan lage skader i stĂžrre og mindre omfang.

Og pÄ min Snap ut til verden tok  jeg en videoselfie med akkurat disse ordene:

Hvorfor vÊre inne nÄr alt hÄp er ute?! 

😀

Og det er jo sant vel?

Alt hÄpet ligger der ute <3

En ny urĂžrt dag.

Dagen etter TOR for.

😉

SÄ herlig Ä ta pÄ seg klÊr og gÄ ut i vinden.

For dette er normal vind i forhold til nye vind/orkan-rekorder.

Her om dagen da det var vÄrfÞlelse, var i dag blÄst bort.

SĂ„ var vinteren tilbake.

Ja
.. helt greit det da – selv om jeg nĂ„ ser frem mot turer innover i hĂžyere fjell og lier 🙂

Vet ikke hva disse tenker i dag, etter orkanen som feide over her
.

Men nysgjerrige ble de etter hvert.

Herlige utegangere.

Mye fugl var det ogsÄ, sÄ vinden og bÄra har nok rusket opp god mat til fuglen.


BĂžlgen

Ren medisin <3

FÞle og se naturen nÄr du kan hanskes med den uten Ä bli riven overende.

Det er godt Ä komme seg ut og fÄ blÄst vekk rester av gÄrsdagens redsle.

For redd, ja det er jeg, nÄr vinden tar tak.

Men dagen i dag har vÊrt fin sÄ langt, og sÄ fÄr vi se hva resten byr pÄ.

 

Grip dagen – carpe diem <3

 

 

Ta vare pÄ hverandre der ute.

 

#Utetid #sunnmÞre #herÞy #hvorforvÊreinnenÄralthÄperute #utsikt #hav #naturglede #bÞlge #gollenesetfyr #kvalsvik #gripdagen #carpediem

10 kommentarer

Siste innlegg