krim

BØKER

 

Jeg har en bok å anbefale!

Jeg har sittet med den i to dager – og nesten ikke kunnet gjøre annet enn å lese.
Spennende fra begynnelse til slutt.

Virkelig godt skrevet – og jeg må si at Losvika minner mye om mi bygd, Kvalsvika.

Og det har seg da slik at forfatteren, Trude Teige, har skrevet om mi bygd i andre av sine bøker.
Ja, for hun har skrevet om en stor stein i Mulevika.
Og ellers ……………..

Her er anbefalingen:

 

Trude Teige er født og oppvokst i Fosnavåg, Herøy kommune.

Hun har før gitt ut bøkene:
SVIK – 2012
EN HJELPENDE HÅND – 2010
NOEN VET – 2009

Kos deg med denne boken om du får tak i den.
Jeg klarte nesten ikke legge den fra meg.

 

 

 

#krim #lese #bøker #anbefalinger #trudeteige #spenning  #bok #bøkerjegharlest #jentasomsluttetåsnakke

12 kommentarer

Siste innlegg