for en dag

FRA LEIRA TIL KÅRDALEN

OPP TIL CA 1000 MOH

*PÅ TUR AT MED FRUENSVILJE*

 

Ja så kom dagen vi har snakket om – og det passet for oss begge 🙂

Jeg skulle egentlig overnatte hos fruensvilje, men jeg har fartet så mye, at overnatting tar jeg igjen en annen gang.
Jeg bestemte meg for å kjøre hjem til kvelden.
Må styre litt rundt huset i morgen – og da er det greit å starte dagen hjemme.

Men dagen i dag startet ved å kjøre hjemmefra ca 09.15.
Var på tunet til Connie, på Leira, ca 10.45.

Vi tok på fjellklær, nisten var klar og så gjekk vi avgårde.


Se på de soppene på greina der 🙂
Ser nesten ut som en liten lampeutstilling 😀


Det går bare oppover for det meste og vi må ha mange puster i bakken 😀

Fornøyde og stolte vi 😀

Langt der nede ser vi litt av bygda til Connie 🙂


Matpause – og vi er oppe i starten på Kårdalen 🙂
Ser utover Storfjorden og mot Ålesund (Solevågen)


#selfie

Vi skal innover et stykke i Kårdalen.

Det er bare så vakkert og lekkert – og tenke seg til – så ligger det et hjerte og bader ute i gresset <3
Kan du se det??
Hehehe


Kårdalen


Vi tar noen #selfier i sneen.


Morsomt!!!


Vi snur nesene hjemover.

Og nedover det går.

Dette ser ut som en kar som koser seg.

Så er vi nede på Leira.
Fruensvilje inviterer på laksemiddag.
Nydelig!
Så slapper vi av med en kaffe etterpå, før jeg skal rusle ut mot bilen og kjøre hjem.
 

 


Connie viser meg litt i grønsakshagen, og jeg får med noen smaksprøver og noe å plante i jorden.
Hun er så god denne fruensvilje <3

Jeg takker for meg og kjører hjem.
Sitter med så mange herlige inntrykk.
Fantastisk fjelltur i godt lag!

TUSEN TAKK!!!

 

#forendag #turerifjellet #friluftsliv #Kårdalen #Storfjorden #Leira #fruensvilje #natur #mestring # sunnmøre #fotografering #sensommer #sol #snø #utsikt

12 kommentarer

Siste innlegg