BĂžrning-feber

PREMIERE PÅ “BØRNING 2” 
FOSNAVÅG THON HOTELL

 

 

Om du klikker pÄ bildet over, ja da fÄr du et lite innblikk i HVORFOR filmen har innspilling ogsÄ her i FosnavÄg.
RegissĂžr Hallvard BrĂŠin blir intervjuet.

 


Gleder meg!

Traff pĂ„ denne kjekke karen som skulle pĂ„ samme selskap som meg – nemlig mitt kjekke sĂžskenbarn som jeg ikke har sett faktisk pĂ„ mange Ă„r.
Hyggelig gjensyn.
Han bor bare i Ålesund, men han er familiemann, jobber i politiet og er travelt opptatt.
Hyggelig Ă„ treffes iallefall 🙂


Jeg og min gode venninne, Marie.
Jeg fikk billett i gave fra min eldste sþnn, da han ikke selv kunne stille – fra sitt rederi.
Han fikk to billetter da han hadde stÄtt pÄ med forflytting av bÄt under innspilling pÄ MjÞlstadneset.
SĂ„ da inviterte jeg med kjekkeste Marie.


SĂ„ er vi klare.
Hallvard BrĂŠin er like spent som oss andre.
Hva blir inntrykket?
Liker publikum filmen?

JA!
Den var full av fart og humor fra begynnelse til slutt.
Vi flira i ett sett.
Denne filmen anbefales.
Den er for alle.
Og jeg mÄ si at den herlige begynnelsen pÄ BÞrning2 gjorde meg stolt av min hjemplass.

 

SÄ denne filmen mÄ du fÄ med deg.
Vurderinger og terningkast – men det er DU som skal ha opplevelsen av filmen.
Se den og gjĂžr opp DIN mening.
Norsk film!

 

Vi var vel en 40 stykker som var inviterte til Madelynn pÄ Tapas, etter filmen.
Veldig koselig.
Jeg fikk til og med en god samtale med regissĂžr Hallvard BrĂŠin.
En engasjert og stolt kar i gÄr.
Og spent pÄ dagen i dag da den STORE premieren finner sted pÄ Oslo Collosseum.

 

LYKKE TIL !

 

#premiere #norskfilm #HallvardbrÊin #bÞrning2 #fosnavÄg #herÞykommune #bÞrning-feber #madelynn #fartogbiler #humor #herligfilm #littavhvert

12 kommentarer

Siste innlegg