Â
VINTERDAGEN
Ja, dette er vinterdagen sin det.
Det snør og snør og graden bikker minus.
Glatte veier mĂĽ du viteâŚâŚ..
Vi er jo ikke vant til dette her, vi som har hatt en grønn vinter inntil nü.
Og en mĂĽ jo bare ut og teste om piggane virker daâŚ.
For ut og kjøre mü jeg i dag.
Det er lørdag og Marita med familie kommer for kamp nr 2 â til kulturhuset i Herøy.
Handballkamp jenter 11.
Og det er mi fadderjente som skal spille, og da mü jeg selvfølgelig inn ü heie.
Noen bilder mĂĽ jeg ta pĂĽ veien innover.
Vi bor jo pĂĽ en perle her ute i havgapet.
Herøy kommune er et vakkert sted med alle dei flotte fjell i syningom.
Â
Kvalsvikstranda med utsikt mot #Runde.
Pü Nerlandsøybrua med utsikt mot #Hidsegga.
Fra Nerlandsøybrua mot Igesund og Hidsegga bak.
I Igesund med utsikt ut i havet der snøkava herjar.
Utsikt fra Igesund.
Â
Sü er det Herøy kulturhus.
Kampen starter 13.50 sĂĽ jeg rekker det akkurat.
BERGSĂY â ROLLON
JENTER 11
Marita med familie.
Marita, mi barndomsvenninne som alltid er EIN dag eldre enn meg <3
Ha tĂĽlmodighetâŚâŚâŚ.
Det bare MĂ
bli en #selfie  đ
I pausa altsĂĽ.
Men du og du sü flinke begge lag er.
Og jeg mĂĽ jo da heie pĂĽ ROLLON og Karoline.
HEIA HEIA HEIA
Og for en spennende kamp da gitt.
Rollon-jentene vant med TO mĂĽl.
Flott kamp!
Og her er storskĂĽreren, og fadderjenta mi, KAROLINE đ
En herlig dag sĂĽ langt.
Jeg er pĂĽ vei hjem.
Â
Â
Â
Â
Â
Â
#handballkamp #detsnør #dagen #lørdag #januar #vinter #natur #fotografering #bilder #lys #utetid #innetid #blogg #utsikt #vinterdagen
Â
Â













SĂĽ koselige bilder đ Ha en fin lørdagskveld đ
Fine bilder đ
Victoria Larsen: Tusen takk for det, Victoria đ Ha en flott lørdagskveld đ
http://hevhodet.blogg.no/: Tusen takk og ha en herlig lørdag du ogsĂĽ đ
herlige bilder da )) du kan fü litt snø med meg mü vite hi hi for her bikker det en halve meter no og jammen snør det tett ute ennü ) tror eg liker din vinter best eg hi hi
Flotte bilder av et nydelig sted!! đ
dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk đ
fruensvilje: Ja her har det ogsĂĽ snødd en del i natt men halve meteren er det ikke i det hele tatt og det er jeg jammen glad for đ Vil ikke ha for mye av denne snøen đ Men fint er det og nĂĽr man mĂĽker sĂĽ fĂĽr man muskler som du sĂĽ fint sa her om dagen heheheheh đ