litt nede

OPPTURER
OG
NEDTURER


Når man har reumatiske diagnoser, kjenner man til litt smerter.
Og smertene kommer og går.
Det er ikke mye en bestemmer selv, uten om det å bruke smertelindrende medisiner.


Prøve å ta dagen ; stå opp med solen og følge den og når solen går ned, har du klart denne dagen også.


Kulden merkes i alle ledd.
Det er et flott og stabilt vèr ute, men det har bare blitt kaldere og kaldere, og kroppen sliter.
Men, bevegelse er tingen, iallefall for meg med flere.
Så det er bare å stå på, og nyte kulden og det klare flotte vèret.


Jeg har startet med en ny medisin som jeg føler hjelper, når jeg husker ta den.
ARCOXIA 90 mg.
Betennelsedempende.
Innta`s om kvelden så natten blit rolig.
Fungerer for meg!

Har også startet med varmtvansbasseng-trening via reumatikerforbundet.

Men……. 
Stivhetenes morgener er ikke gode – og de er ikke morsomme.
Det er slik en ikke unner noen.
 

 

Det er bare å gå ut i dagen og nyte den.

CARPE DIEM

 

 

 

 

#littnede #carpediem #reumatiskediagnoser #fibromyalgi #slitasjegikt #benskjørhet #blogg #frost #kulde #helse  #fibromyalgi/reumatisme/benskjørhet #fredag #bassengtrening

 

 


20 kommentarer

Siste innlegg