vakkert

RUNDE

Eg finn roa på Runde.
Om eg kjører til Runde eller heilt ut i Goksøyra, så finn eg roa.

I dag stoppa eg ved miljøsenteret på Runde.
Rusla på moloen – ja først den eine moloen også over til den andre moloen.

Studerer naturen, husa, sjøhusa og fargane.

Må bruke kroppen.
Bevegelse.
Viktig!
Og fotografere.
Elskar berre det å fotografere – få motiv / fange motiv på skjermen.

Når eg ruslar rundt her, følast det som eg er i ei anna tid…..
Og dette lyset som er her i dag er berre lekkert å få i bilda.


Eg er ute på moloen for å få eit blikk innover.
Miljøsenteret (Runde Miljøsenter)
er det gråe avlange bygget mot fjellet.


Her var det nok mykje båtliv/fiske i “gamle daga”.

 


 


Er det ikkje flott vel?

 


 


 


Så har eg gått over på den andre moloen.
Her ligg båtar klare for bruk.
Både fiskebåtar, fritidsbåtar og sightseeing-båtar.

 

 


Denne båten er jo eit flott fotomotiv 🙂
Gammal og ikkje i brukandes stand lenger.


Mens eg fotograferar båten her, kjem #Aquila glidande.
Johan Moltu driv den båten og har guida tur fleire gonga dagleg.
No hadde han full båt og på veg ut.


 


Han vinkar og gleder seg nok til turen der han fortel mykje om historia her, til passasjerane.

 


So fer dei ut fra havna.

Eg drar vidare til motsatt side av Runde og parkerar.
Vil gå ein tur med Leia der vi gjekk i vinter, da ho var liten 🙂


En flott plass med utsikt til heimbygda mi, Kvalsvika.

 


Det er så flott her 🙂
Og til venstre i bildet ser ein bygda mi.

Og eg skryt og skryt og skryt men kan ikkje noko for det 🙂

 


Flotte spegling.


To ørne svevar oppe i lufta………
 


 


Leia liker sølepytter ja………..

 


No nermar vi oss tuppen her og Kvalsvika ligg der ut i havet foran oss.

 


 


 


Ja, så var vi framme.
#Selfie med Kvalsvika bak.

 


Leia <3

 


Nerlandsøy med Kvalsvik til høgre.

 


Så snur vi nasa mot bilen, og seier ha det for denne gangen.

 


Kyr er spanande dyr.

 


Og ei spegling til slutt.

Inntrykka er store og herlige.
Bilda der mange, og ingen av desse kunne eg utelate 🙂

 

 

 

 

#Runde #molo #Rundemiljøsenter #bygd #natur #naturfotograf #hobbyfotograf #bilder #øy #båt #turvenner #hundenLeia #shetlandsheepdog #amatørfotograf #naturbilder #lys #himmeloghav #kvalsvika

 

14 kommentarer

Siste innlegg