EU kontroll

I dag var det tiden for kontroll av bilen 🙂
EU-kontroll.

Og da mÄ jeg til Ulsteinvik.

SÄ .
Leverte bilen til bilforhandleren og fikk beskjed at det tok sÄnn ca 1 time


.
Jeg ville gÄ litt rundt Ä titte, sa jeg, og skulle vÊre tilbake om en time.

Og den rundt-tittingen endte nesten i en fjelltur den, gitt.

Ikke det at jeg var kledd for fjelltur i dag
..
Men pytsan




Jeg har klÊr og sko som tÄler litt.

Litt skodderegn og vind



Men herligheten sÄ herlig og flott!


Og turen gjekk til 
Varleitesvingen og forbi. 

Jeg oppdaget at jeg har gÄtt her fÞr.
Jeg har IKKE stedsans
.
SĂ„ jeg gjekk feil ved returen, men, tur blei det.


Og det flotte jeg nevnte, er #myrulla som bare lÄ som et teppe her oppe i fjellet.


SĂ„ er det tilbakeveien som jeg rotet meg litt bort i

..

SÄ var jeg pÄ en kaffe/lunsj-date med kjÊresten til min eldste sÞnn, Patrick.

So fare, den perfekte dagen 🙂

Men, mye gjenstÄr.
Og nĂ„ skal vi snart mĂžte for utendĂžrs fotografering med koret mitt 😀
I kjoler!

GØY!

 

 

 

#tirsdag #utetid #blogg #fotografering 

 

24 kommentarer
    1. SĂ„ flotte bilder! gĂžy Ă„ gĂ„ litt pĂ„ andre steder en de vanlige…HĂ„per bilen kom greit igjennom eu kontrollen…ha en god kveld!

    2. For en herlig tur pĂ„ sparket 🙂 Og myrull er sĂ„ flott, fint motiv. Moro med kor-fotografering, fĂ„r vi se bilder ogsĂ„? 🙂

    3. Smart Ä bruke ventetida pÄ tur..sÄ deilig ut og mye vakkert du fikk tatt bilder av og aller finest var du da.. :))
      SÞt kjÊreste sÞnnen din har og det var nok hyggelig med en kaffe og en prat :)) Blir nok flotte bilder av koret i kjoler ogsÄ tenker jeg <3

    4. Flotte bilder, rart du ikke har stedsans sĂ„ mye som du forflytter deg…hehe…koselig kaffedate da, vakker dame og det er du ogsĂ„.

    5. solliv: Tusen takk Solliv 😀 hehehe nei stedsansen er borte vekk. Da jeg kom ned i fĂžrste kryss etter grusveien husket jeg ikke hvor jeg kom fra………. om jeg skulle tilbake til hĂžyre, gĂ„ rett frem……………… og jeg tok selvfĂžlgelig rett frem og det var feil. Men jeg fant veien da – etter hvert -) Jeg fĂžler meg trygg pĂ„ merkede stier – og har jeg gĂ„tt der et par ganger DA har jeg stedsans 😀 hehehe Tusen takk!

    6. fruensvilje.blogg .no: Den er sĂ„ lett og god Ă„ ha pĂ„ ja 🙂 Liker den godt 😀 Det er sĂ„ mye som skjer disse dagene mot juni………………. i dag er det mĂžte med jobben og revmatikermĂžte og jeg skulle egentlig smette inn middag for eldste med familien ………….i morga er det nytt mĂžte/kurs – sĂ„ rett pĂ„ tre natevakter ogsĂ„ har vi kor-kafe tirsdag neste uke 😀 Trallala………… sĂ„ begynner det heldigvis roe ned. Jeg kjenner det veldig pĂ„ kroppen for tiden – fibromyalgi herjer, og rygg og nakke er vrang……….. skal til lege begynnelsen av juni………. Hvordan gĂ„r det med deg, Connie? Jeg hĂ„per Ă„ fĂ„ tatt meg en tur til deg fĂžr 10. juni 🙂 Vi fĂ„r se 😀

    7. frodith: Tusen takk! Myrull er superfint og fotogent 😀 Fotograf som har tatt bildene men jeg hĂ„per jeg kan dele med dere 😀 Det var litt kaldt i skodde og vind…………. men vi tok bĂ„de inne og ute-bilder 🙂 Gleder meg til resultat og vil gjerne dele med dere 😀 klem

    8. Toini: Tusen takk! Ja den gjekk igjennom den 🙂 Den er akkurat 5 Ă„r nĂ„ sĂ„ garantitiden er over og jeg fikk spurt forhanler hva pris den ligger pĂ„ nĂ„……… om jeg skulle byttet inn……… den er halvert av hva jeg ga for den……………… og skal jeg ha en like ny bil som da jeg kjĂžpte denne mĂ„ jeg legge mellom 100 000…………………….. helt sprĂžtt med disse prisene………… sĂ„ jeg tror jeg bare har denne bilen noen Ă„r til…………………………….. 😀

    9. det gÄr fint her,jeg merker ikke sÄ mye nÄr jeg gÄr,men i bratt nedover og ulendt mÄ jeg vÊre litt forsiktig for det gjÞr litt vondt ,ellers gÄr det litt bedre for hver dag :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg