gloser

RUNDEVARDEN
Opp trepet på Runde.

Ja i dag var fjellet fylt av heite gloser…………
Iallefall rundt meg.

Parkerer på Runde, og startar turen opp trepet.
Nydelig temperatur og greier.
Gleder meg til å nyte medbrakt mat og drikke enten på vegen opp eller når vi kjem fram til Varden, eg og Leia.

Men det gjekk ikkje lange tida før feite floger starta svirre rundt oss.
Og, med svette, vindstille og varme, ja då aula det brått av floger rundt både hund og menneske.
Og eg som IKKJE likar floge – likar ikkje ein gong å høyre “surringa” frå dei.
Kan klikke  i vinkel av mindre.

Men, etter ei rask gange opp trepet med eit ormegras-blad som vifte rundt haude, og aukande hysterisk beskjed til hunden; gå   gå   gå  gå!!
klarte vinden å ta vekk floger og svette for ei stund, oppe på fyrste flata.


Slappa verkeleg av og gleda meg til å starte på vegen mot Rundevarden og nyte dagen.

Skodda kjem sigande så trolsk og spanande som berre det – og vi nyt det.

Men, så lenge var Eva i Paradis………..

FLOGE!

Svarten ta altså…………

Men varden skal vi til – og ormegras-bladet hadde eg kasta fra meg i det floge-frie området……….


Hendene for som propella, glosene hagla og solbrillene fauk lyng-imylla kvar gong panikken tok over.


Det var faktisk so ille at eg tenkte snu ….. men håpet var at det var vind på toppen som skulle blåse vekk alle FLOGENE.
Men den gang ei……
FLOGE!


Nokon hadde hengt frå seg flagget – og det hang fint der det 🙂


Vi klarer ikkje springe ifrå flogene og må berre prøve puste roleg og beherska.
Turen ned fra varden går bedre enn forventa.
Kanskje flogene var gått lei all handgemeng og sterke ord…..


Turen vart bedre då vi gjekk mot Lundeura.
Der fekk vi site å kose oss ei heil stund i FLOGE-fri sone.

No er alt gløymt.
Til neste gong, ikkje sant?
Slik er det med det meste.
Det dabbar av når det er over 🙂

 

 

#trepet #rundevarden #runde #fjelltur #floger #panikk #varmogsvett #turerifjellet #fotografering #natur #hobbyfotograf #hundenLeia #shetlandsheepdog

14 kommentarer

Siste innlegg