et skritt og ett til…

MOT SKOLMA
men ikke helt opp..
Pü Flø

 

Til Ytrefløvatnet

 

 

Planen var klar: frisbee pü Flø med hunden Leia.

Men frisbee kom aldri ut av lomma, for skrittene gjekk mot fjellet og forbi
Oppover
Og jeg har gütt der èn gang før for noen ür siden, sammen med en ekskollega som heter Eva. En fin tur til Skolma
Men turen er lang, og jeg ville bare bittelitt oppover, mot elva
Og mot elva vi gjekk og forbi ene lille elverenna etter den andre – og til slutt visste jeg at hvis jeg presset på bittelitt til, kom jeg opp på en høyde med et vann

Vi klarte det, hunden og jeg
Men det kostet mye
Og nedoverturen blei slitsom med hensyn til balanse, svimmelhet og nummenhet i høyre fot og bla bla…
Vi kom oss ned – og slitet var så verdt all elendighet 😀

 

M E S T R I N G

 

Og den lykke følelsen nür vi kom opp til et mül jeg ikke hadde tenkt tanken pü en gang i dag.

 

Her kommer turen i bilder:

Vi nÌrmer oss de store steinene pü Flø
Morsomt ĂĽ klatre i dette omrĂĽdet

 

 

Jepp.. her er skiltet – og jeg har såååå lyst å gå helt til topps – men vet at det er urealistisk i dag…

 

Litt drikke pĂĽ veien er aldri dumt

 

Ser du hjertet i steinen der?
Mose-hjerte

 

 

 

Vi tråkker oss oppover –
og føler jeg blir oppmuntret av smilende steiner og hjerter hele veien opp 😀


Utsikt mot Alnes

 

 

Når jeg har kommet så langt, har jeg lyst å gå til vannet, for den stien har jeg ikke gått før 🙂

 

Det er sĂĽ vakkert!

 

Det er lykke ĂĽ komme opp i fjellet
Gud som jeg savner det og sü glad jeg er nür slike dager gjør det mulig
Takknemlig

 

Sü er vi ved YTREFLØVATNET
JIPPI!!
Åååå så herlig!
Vi klarte det, hunden og jeg 🙂

Det var hit vi skulle i dag – uten at vi visste det..
Den rosa frisbee ligger i lomma, og der fĂĽr den bare ligge.
Gleden er stor over denne turen

 

 

 

SĂĽ flott med den fossen pĂĽ andre sida!

 

 

 

#lykkeidagen

 

Så fint –
men nedturen ligger der og venter –
og vi mĂĽ bare starte

 

 

 

Så lå det en C på stien 🙂
Det er jo en rot – men ser jo ut som en fin C da <3

 

Og sü var vi nede ved de store steinene og jeg tok et klatretak før siste rest av veien hjem

#mestring #flø #ytrefløvatnet

13 kommentarer

Siste innlegg