hanen i sølepytten

GÅRSDAGEN

 

Den høyevannstanden, floa, har trukket seg tilbake, det er kaldere ute, råere, med snø i luften.

 


Jeg ser en mann i stubben her – kan du se mannen?

 


Hanen har fått sin plass ved #naustrekka i bygda –
Og dette var det bloggeren
NATHELESS

som først oppdaget da hun tilfeldigvis var i bygda her for noen år siden – uten at jeg visste hun var her.
Kanskje gjekk vi forbi hverandre – ute på tur?
Hun ruslet her i regnet og oppdaget hanen i sølepytten 🙂
Kan du se den?

 

Det var rått og kaldt ute i går – men når jeg snuset inn luften – fikk jeg denne følelsen av vår.
Det luktet litt slik deilig vår.
Det kilet litt i magen – og et lite smil kom frem.
Tenke seg til vi er i midten av februar allerede.
Jeg synes det går SÅ fort!
Og det spirer!

 


Og #mulevikvegen – alltid vakker og alltid noe spesielt med den.
Fotografert fra alle slags vinkler, og jeg elsker denne veien 🙂

 

 

 

#bygda #onsdag #gårsdagen #foto #natur #detspirer #hobbyfotograf #fotoglede

4 kommentarer
    1. god morgen.Det er vakkert nå ja selv om kong vinter kom innom i går kveldog farget bygda vår kvit,under det kvite har våren tittet frem ,vi er godt uti februar og da skjer ting fort :=) en god tid.Det er morsomt å ta bilder ute og se figurer i bilda,hanen ser en godt mannen også :=) og tenk nathles har vært i bygda og dere viste ikke om hverandre,jeg gikk jo der min første gang også uten å vite om deg :=)Kos deg på tur i dag også,om jeg kommer meg ut i dag får tiden vise,det blir iallefall for vått med tresko :=)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg