Â
Kanskje har du vore mykje egoistisk
Kanskje har du vore mykje sjølvopptatt
Men ikkje no lenger…?
Det er vel slik ein gĂĄr igjennom, fase-vis?
Nokon gjer det og andre ikkje
Fasene i livet er sĂĄ forskjellige
Lærdomen like så
Om lærdomen kom då?
Det har den vel?
Oppdragelsen, venneflokken og livet – det har vel gitt innsikt og utsikt?
Â
Mette Josteinsdatter Kvalsvik
mai 2026
Â
Â
Â
#tankerblirtilord #etdiktomdagen #minedikt
2 kommentarer




Man får litt innsikt etter hvert 🙂
Man gjør det 🙂