innsikt og utsikt

 

Kanskje har du vore mykje egoistisk
Kanskje har du vore mykje sjølvopptatt
Men ikkje no lenger…?
Det er vel slik ein gĂĄr igjennom, fase-vis?
Nokon gjer det og andre ikkje
Fasene i livet er sĂĄ forskjellige
Lærdomen like så
Om lærdomen kom då?
Det har den vel?
Oppdragelsen, venneflokken og livet – det har vel gitt innsikt og utsikt?

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik
mai 2026

 

 

 


#tankerblirtilord #etdiktomdagen #minedikt

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pĂĄ nett.

Siste innlegg