og sĂ„nn gĂ„r no dagane…

 

En fin tur med hunden,
FØR jeg skal inn og fÄ injeksjon i venstre side korsrygg, denne gangen
Turen gÄr forbi folkehÞyskolen og over Gemleeidet

 


Vi gÄr raskere enn denne flotte sneilen

 

SĂ„ mye vakkert pĂ„ vĂ„r vei –
og jeg klarer ikke annet enn Ă„ prĂžve fotografere litt av alt 😀

NÄ har jeg tatt sÄ mange injeksjoner i hÞyre side,
at jeg ikke fokuserer eller bruker energi pÄ Ä grue meg i forkant

Klokka bikker 12.30
Og da begynner stresset
.

 

Og etterpĂ„ var jeg hvit som et laken – eller litt grĂ„ kanskje, fikk jeg beskjed om

alle krefter var brukt opp pÄ Ä knipe meg i armene mens jeg lÄ der og fikk injeksjon i ryggen
Og etter hvert virket bedÞvelsen og jeg klarte ikke gÄ pÄ foten
hihihi   litt morsomt da

men heldigvis var C der for Ă„ stĂžtte meg til bilen
Var egentlig dÄrlig hele veien hjem


NĂ„ er det avslapning – meksikansk gryterett med pĂžlser i,
og rundstykker til
Jeg klarer ikke mer

Energien er borte for Ăžyeblikket – og mĂ„ hente meg inn – og snart er jeg oppe og “hopper” igjen

14 kommentarer

Siste innlegg