overlever, det gjer ingen..

 

Nokon får ditt og nokon får datt
nokon får ingenting
og andre får kreft…
Noko er helbredelig og anna ikkje
Noko kan ein leve lenge med og noko anna kjem så fort
Noko skal det være, allvegs
men overlever, det gjer ingen

 

Styrke og livsglede kjem oftast ikkje ta seg sjølv
Eg tenkjer positive tankar og kryssar alt eg har
Lagar gode ynskjer inne i mitt hode
Eg skal be for deg,
for å be det kan eg gjere
Trua har hjulpet så mange
Og eg har trua, på deg
Så må du gjere alt det andre,
for noko skal det være og noko skal ein bære

 

Mette Josteinsdatter Kvalsvik

 

 

#nokoskaldetvære #nokoskaleinbære #egskalbefordeg #eghartruapådeg #nokonfårdittognokonfårdatt #kreft #fuckcancer #tankerblirtilord #minedikt #etdiktomdagen #trua

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg