Nokon får ditt og nokon får datt
nokon får ingenting
og andre får kreft…
Noko er helbredelig og anna ikkje
Noko kan ein leve lenge med og noko anna kjem så fort
Noko skal det være, allvegs
men overlever, det gjer ingen
Styrke og livsglede kjem oftast ikkje ta seg sjølv
Eg tenkjer positive tankar og kryssar alt eg har
Lagar gode ynskjer inne i mitt hode
Eg skal be for deg,
for å be det kan eg gjere
Trua har hjulpet så mange
Og eg har trua, på deg
Så må du gjere alt det andre,
for noko skal det være og noko skal ein bære
Mette Josteinsdatter Kvalsvik
#nokoskaldetvære #nokoskaleinbære #egskalbefordeg #eghartruapådeg #nokonfårdittognokonfårdatt #kreft #fuckcancer #tankerblirtilord #minedikt #etdiktomdagen #trua
4 kommentarer



det er sant ,en dag kommer vi alle til en ende ,det er livet og alle må gjennom det,så får en leve godt når vi lever
Vi får leve godt mens vi lever <3
Så innmari sant – en får bare leve ivei…. <3
Leve ivei!!! <3